ماهان شبکه ایرانیان

چرا The Shawshank Redemption برترین فیلم تاریخ از نگاه کاربران IMDB است؟

«رستگاری در شاوشنک»، به دلایل مختلفی رتبه‌ی یک برترین فیلم‌های تاریخ در IMDB را به دست آورده و زومجی در این ویدیوی اختصاصی، این دلایل را زیر ذره‌بین می‌برد.

چرا The Shawshank Redemption برترین فیلم تاریخ از نگاه کاربران IMDB است؟

در چندین و چند سال اخیر، The Shawshank Redemption «رستگاری در شاوشنک»، جایگاه اول فیلم‌های تاریخ از نگاه کاربران IMDB را در چنگ خود داشته و در این پرونده‌ی ویدیویی، از این می‌گوییم که اثر فرانک دارابونت چگونه موفق به انجام چنین کاری شده است. چیزی که هم به خود فیلم هم به ماجرایی کاملا متفاوت و بی‌ارتباط با آن مربوط می‌شود و در نوع خودش، ماجرای جالبی به نظر می‌رسد. پس سخن را کوتاه کرده و شما را به تماشای پرونده‌ای دعوت می‌کنیم که ابتدا هفته‌ی قبل در قالب بیست و یکمین اپیزود «فریم» تقدیم نگاه‌های‌تان شد و اگر تماشای تازه‌ترین قسمت برنامه‌ی سینمایی اختصاصی ما را از دست داده‌اید، حالا می‌توانید جداگانه به تماشای این آیتم بپردازید.

دانلود از آپارات ؛ تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ای هفتگی، اختصاصی، جذاب و مخصوص سینمادوستان و دنبال‌کنندگان دنیای تلویزیون است که به زوایای گوناگونی از جهان قصه‌گویی‌های تصویری و دنیای هنر هفتم، نگاه می‌اندازد. برنامه‌ای که برای شما عزیزان ساخته شده، آیتم‌های مختلف و خواستنی کم ندارد و چهارشنبه شب‌ها، تقدیم مخاطبان زومجی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان