ارجمندیان خبر داد

مشارکت بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی خیران فیروزکوهی برای کمک به نیازمندان

مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه گفت: خیران صنف پوشاک بازار تهران یک هزار و ۱۵۸ دست پوشاک به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به ایتام و نیازمندان فیروزکوه کمک کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا ارجمندیان مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد خدمت‌گزار است، اظهار داشت: ارایه خدمات توسط کمیته امداد به صورت هدفمند و پس از بررسی وضعیت مددجویان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این نهاد جهت خدمت رسانی به جامعه هدف خود از منابع داخلی و کمک های خیران بهره می برد، افزود:  تعدادی از خیران صنف پوشاک بازار تهران تعداد یک هزار و 158 دست انواع پوشاک به ارزش بیش از یک میلیارد و  300 میلیون ریال در آستانه سال جدید جهت توزیع بین خانواده های ایتام و نیازمند به این نهاد اهدا کردند.

ارجمندیان با تشکر از خیران صنف پوشاک بازار تهران جهت کمک به نیازمندان شناسایی شده توسط این نهاد، گفت: تأمین مایحتاج اولیه شب عید خانواده‌های تحت حمایت از جمله پوشاک، کفش، مواد غذایی و سایر نیازمندی ها همچنان ادامه دارد و نیکوکاران با مراجعه به کمیته امداد شهرستان فیروزکوه می توانند کمک های خود را جهت توزیع بین خانواده های نیازمند اهدا کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: مردم نوعدوست این شهرستان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #02114*1*8877* با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی خدمات رسانی به محرومان، نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان را از مهم ترین شاخصه های کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: مشارکت خیران در ارایه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان می تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این نهاد را رقم بزند.

ارجمندیان حمایت خیران و مردم نوع ‌دوست را در کمک ‌رسانی به نیازمندان موثر دانست و گفت: کمک های خیران نقش بسزایی در ارایه خدمت به نیازمندان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر