بیسفون پلاس را از تلگرام بروز کنید [رپورتاژ آگهی]

با قابلیت جدیدی که بیسفون پلاس فراهم کرده است می‌توانید کانال بیسفون پلاس خود را از کانال تلگرام به‌روز کنید.

بیسفون پلاس را از تلگرام بروز کنید [رپورتاژ آگهی]

با قابلیت جدیدی که بیسفون پلاس فراهم کرده است می‌توانید کانال بیسفون پلاس خود را از کانال تلگرام به‌روز کنید.

پیام‌رسان ایرانی بیسفون پلاس در راستای جلب رضایت کاربران ایرانی و مدیران کانال‌های تلگرام، قابلیت به‌روزرسانی خودکار کانال بیسفون پلاس از روی مطالب کانال تلگرام را فراهم کرد.

این قابلیت با استفاده از بات تلگرام BPNIntegration_bot برای مدیران کانال‌های تلگرامی فراهم می‌شود. مدیر کانال تلگرام با ارائه ID کانال بیسفون پلاس خود که در این پیام‌رسان ایجاد شده، ID مدیر کانال بیسفون پلاس و ID کانال تلگرام خود به بات مذکور، می‌تواند یک کانال تلگرامی را به یک کانال بیسفون پلاسی دیگر وصل کند.

بدین ترتیب کانال بیسفون پلاس به راحتی و به صورت خودکار از طریق تلگرام به روز می‌شود.

بات تلگرام BPNIntegration_bot برای تمام کانال‌های عمومی یا Public در تلگرام قابل استفاده است و همه ادمین‌های کانال‌های تلگرامی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

این قابلیت بیسفون پلاس سبب جلوگیری از اتلاف وقت مدیران و نویسندگان‌کانال‌های تلگرام می‌شود. از سویی مدیران کانال‌های تلگرام می‌توانند به صورت خودکار و بدون هزینه مالی یا زمانی کانال بیسفون پلاس‌ خود را به روز کنند.

بیسفون پلاس قرار است به زودی قابلیت به‌روزرسانی مطالب کانال از طریق RSS، کنترل پنل سایت و نسخه وب‌سایت بیسفون پلاس را فراهم کند. در کنار این قابلیت‌ها قابلیت بروزرسانی کانال تلگرام از طریق کانال بیسفون پلاس نیز فراهم خواهد شد.

حجم مصرفی بیسفون پلاس در اپراتورهای اینترنت ثابت و همراه ایران یک سوم حجم مصرفی سایت‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی محاسبه می‌شود.

پیام‌رسان بیسفون پلاس با سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی تراشه سبز و تلاش جمعی از متخصصان داخلی طراحی و برنامه نویسی شده است. بیسفون پلاس تنها پیام‌رسان و اپلیکیشن ارتباطی ایرانی است که پروتکل اختصاصی دارد و متخصصان داخلی این پروتکل را طراحی کرده‌اند.

بیسفون پلاس را می‌توانید در دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS با استفاده از این لینک نصب کنید و با استفاده از آن علاوه بر پیام‌رسانی و قابلیت‌های مختلف دیگر با دوستان بیسفون پلاسی خود تماس رایگان برقرار کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان