ماهان شبکه ایرانیان

فروش خودروهای بی‌ام‌و در سال ۲۰۲۰ از محصولات مرسدس بنز پیشی می‌گیرد!

شرکت بی‌ام‌و اعلام کرده که به دنبال کنار زدن رقیب دیرینه خود یعنی مرسدس بنز در سال ۲۰۲۰ است. در حالی‌که بی‌ام‌و برای چندین سال فروش بیشتری را نسبت به مرسدس بنز تجربه می‌کرد ولی در سال‌های اخیر در رده‌ای پایین‌تر از شرکت رقیب قرار گرفته است.

شرکت بی‌ام‌و اعلام کرده که به دنبال کنار زدن رقیب دیرینه خود یعنی مرسدس بنز در سال 2020 است. در حالی‌که بی‌ام‌و برای چندین سال فروش بیشتری را نسبت به مرسدس بنز تجربه می‌کرد ولی در سال‌های اخیر در رده‌ای پایین‌تر از شرکت رقیب قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد بی‌ام‌و به این نتیجه رسیده که فاصله کمی با رقیب هموطن خود دارد و می‌تواند با شروع دهه آینده میلادی، آن را شکست دهد. این شرکت آلمانی برای رسیدن به این هدف باید طی دو سال آینده مدل‌های جدیدی را معرفی و روانه بازار کند.

مدیرعامل بی‌ام‌و، آقای هارالد کروگر در گفتگو با مجله ماهانه Manager magazin اعلام کرد:

در سال 2020 ما دوباره فروش بیشتری را نسبت به رقیب خود تجربه خواهیم کرد. من تیم خودم را برای رسیدن به این هدف مدیریت می‌کنم. دستیابی به فروش بالاتر تنها هدف ما نیست و باید تبدیل به بهترین شرکت در زمینه کیفیت محصولات و همچنین رضایت مشتری شویم. کارمندان بی‌ام‌و در این زمینه هیجان‌زده هستند.

شرکت آلمانی ‌بی‌ام‌و نزدیک به 10 سال لقب پرفروش‌ترین برند خودروهای لوکس در دنیا را یدک می‌کشید ولی در سال 2016 کمپانی مرسدس بنز توانست این عنوان را تصاحب کند. علت این امر را باید در خودروهای شاسی بلند بنز و محصولات کلاس A آن جستجو کرد. خودروهای کلاس A مرسدس بنز فروش بالاتری را نسبت به محصولات سری 1 بی‌ام‌و تجربه می‌کنند.

بی‌ام‌و

فروش بی‌ام‌و در بخش خودروهای سواری و شاسی بلند در سال 2017 با رشد 4.2 درصدی به 2.09 میلیون دستگاه رسید. در این مدت مرسدس بنز رشد 9.9 درصدی را تجربه کرد و موفق به فروش 2.29 میلیون خودرو شد. یکی از دلایل فروش بالاتر مرسدس بنز مربوط به عملکرد بهتر آن در کشور چین است.

علاوه بر تولید خودرو، شرکت‌های بی‌ام‌و و مرسدس بنز در زمینه‌های دیگری نیز با هم رقابت می‌کنند. هر دو شرکت در زمینه حمل و نقل دارای برنامه‌ها و سرویس‌های مخصوص به خود هستند. برای مثال شرکت دایملر که مالک مرسدس بنز محسوب می‌شود، دارای اپلیکیشن Car2go است. باید تا سال 2020 منتظر بمانیم تا ببینیم وعده بی‌ام‌و مبنی بر شکست مرسدس بنز عملی خواهد شد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان