ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برای بازی با فولاد روی حضور چشمی حساب کرده بودیم

قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که قاسم دهنوی را در بازی فردا در اختیار نداریم گفت: برای بازی با فولاد روی حضور چشمی حساب کرده بودیم.

برای بازی با فولاد روی حضور چشمی حساب کرده بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و فولاد خوزستان اظهار داشت: همه بازی ها برای ما سخت است و سطح فنی هر بازی برای ما یکسان است و فولاد نیز تیمی است که از نظر فنی شرایط خوبی دارد و ما نیز در این 2 هفته تمرینات خوبی را انجام داده ایم.

وی افزود: گرچه در کار ما هم وقفه ای رخ داد اما در این فرصت سعی کردیم به آمادگی بیشتری برسیم و یک بازی تدارکاتی نیز با پیکان داشتیم و امیدواریم همین کیفیت فنی را در بازی فردا در میدان نشان دهیم و 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امیدواریم در بازی های باقی مانده بتوانیم امتیازات بیشتری کسب کنیم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. بازیکنان ما توانایی و انگیزه لازم برای این کار را دارند و شرایط آن ها هفته به هفته بهتر می شود و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه یابد.

مرفاوی بیان داشت: با توجه به احترامی که نسبت به فولاد قائل هستیم و خود من هم خوزستانی هستم و همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند اما این برنامه از قبل توسط سازمان لیگ مشخص شده است و فکر نمی کنم کسی بتواند گلایه مند باشد به ویژه فولاد که باشگاهی با ساختار حرفه ای و سطح بالا است.

وی درباره شرایط روزبه چشمی عنوان کرد: چشمی بازیکنی بود که وی را می خواستیم و می توانست به ما کمک کند و به من هم گفته بودند برای وی جا هست و وی هم قراردادش را ثبت کرد اما در ادامه شرایط تغییر کرد و گفتند که جا نداریم و این مسائل را باید از باشگاه سوال کنید و بیش از این اطلاعی ندارم. چشمی در بازی با پیکان 65 دقیقه برای ما بازی کرد و روی بازی با فولاد روی حضورش حساب کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: قاسم دهنوی را در بازی فردا در اختیار نداریم و میثم مجیدی هم مصدوم است و در حال فیزیو تراپی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان