دوازده نیرومند در باکس آفیس زمستانی هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق قرار همیشگی سری به باکس آفیس آخر هفتۀ هالیوود می‌اندازیم تا دریابیم در اولین ماه سال ۲۰۱۸، کدام فیلم‌ها گیشه را از آن خود کرده‌اند. جومانجی ۲ همچنان در صدر جدول فروش آخر هفته قرار دارد. با گیشۀ هفت همراه باشید تا اوضاع بقیۀ فیلم‌های تازه‌اکران‌شده را بررسی و در ادامه فیلم دوازده نیرومند را را معرفی کنیم.

دوازده نیرومند در باکس آفیس زمستانی هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق قرار همیشگی سری به باکس آفیس آخر هفتۀ هالیوود می‌اندازیم تا دریابیم در اولین ماه سال 2018، کدام فیلم‌ها گیشه را از آن خود کرده‌اند. جومانجی 2 همچنان در صدر جدول فروش آخر هفته قرار دارد. با گیشۀ هفت همراه باشید تا اوضاع بقیۀ فیلم‌های تازه‌اکران‌شده را بررسی و در ادامه فیلم دوازده نیرومند را را معرفی کنیم.

باکس آفیس آخر هفته هالیوودی – (19 تا 21 ژانویه) 29 دی تا 1 بهمن

رتبهنام فیلمفروش هفتگی (میلیون دلار)مجموع فروش
1جومانجی: به جنگل خوش آمدید20316,9
2دوازده نیرومند16,516,5
3لانه دزدان15,315,3
4پُست12,145,1
5برترین شومن11113,4
6پدینگتون 28,225
7رفت‌وآمد6,625,7
8جنگ ستارگان: آخرین جدای6,5604,2
9توطئه‌آمیز: آخرین کلید5,958,7
10 دخترم تا ابد 4,7 4,7

 

دوازده نیرومند
راک (دواین جانسون) در فیلم جومانجی 2

جومانجی 2 همچنان پیش می‌تازد

در باکس آفیس آخر هفته گذشته، فیلم سینمایی جومانجی: به جنگل خوش آمدید در پنجمین هفتۀ اکرانش همچنان پیشتاز است. با وجود اینکه فروش آخر هفته گذشته این فیلم نسبت به باکس آفیس قبلی کاهش هفت میلیون دلاری داشته است، اما همچنان اولین فیلم پرفروش آخر هفته است. دومین فیلم پرفروش آخر هفتۀ گذشته دوازده نیرومند است که در هفتۀ اول اکران خود قرار دارد و با فروش  16,5 دلاری، پُست را به عقب راند و جدیدترین ساختۀ اسپیلبرگ با دو پله سقوط چهارمین فیلم پرفروش آخر هفته شد. فیلم تازه‌اکران‌شدۀ لانه دزدان نیز به جای  رفت‌وآمد در سومین خانه باکس آفیس آخر هفته نشست تا رفت‌وآمد با سقوط چهار‌پله‌ای هفتمین فیلم باکس آفیس آخر هفتۀ گذشته شود.

دوازده نیرومند دومین خانه باکس آفیس را تصرف کردند

فیلم جنگی-‌درام دوازده نیرومند به کارگردانی نیکولای فوگلسیگ، در اولین هفتۀ اکرانش دومین فیلم پرفروش آخر‌ هفته شد. این فیلم با نام دوازده نیرومند: داستان واقعی محرمانه از سواره‌نظام (Strong: The Declassified True Story of the Horse Soldiers) نیز شناخته می‌شود.

فیلمنامۀ دوازده نیرومند بر اساس کتاب پرفروش سواره نظام اثر داگ استنتن نگاشته شده که موضوعش درباره حادثۀ 11 سپتامبر و اتفاقات بعد از آن است.

فاجعۀ  رخ داده است و رعب و وحشت از گروه‌های القاعده، طالبان و فعالیت‌های تروریستی‌شان بر همه حاکم شده است. حالا برای اولین بار گروهی ویژه از افسران شبه‌نظامی برای انجام مأموریتی دشوار به افغانستان اعزام می‌شوند و در آنجا باید با سربازان ارتش افغانستان یک گروه مشترک را تشکیل دهند تا بتوانند دشمن مشترک خود یعنی ارتش طالبان و گروه‌های القاعده‌ را شکست بدهند. گروه آمریکایی و افغانستانی با وجود اینکه رغبتی به همکاری با هم ندارند، به خاطر هدف مشترک مجبور می‌شوند با هم کنار بیایند و راهی این مأموریت بشوند.

دوازده نیرومند
کریس همسورث و نوید نگهبان در نمایی از فیلم 12 نیرومند

بازیگران: کریس همسورث، مایکل شنون، مایکل پنیا، آستین استول، نوید نگهبان

دوازده نیرومند را را ببینید و دیدگاهتان درباره آن را با سایر دوستانتان در گیشه هفت در میان بگذارید.📽🎞🎬

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر