اوضاع بد امنیتی مقامات بلند پایه نظامی "افغانستان" را رهسپار فراه کرد

والی فراه با اشاره به گسترش حملات طالبان در این ولایت،گفت: پس از شدت یافتن حملات طالبان در فراه هئیت بلند پایه نظامی از مرکز افغانستان رهسپار این ولایت شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، محمد عارف شاه جهان والی فراه با اشاره به گسترش حملات طالبان در این ولایت و تلفات سنگین نیروهای امنیتی گفت: پس از شدت یافتن حملات طالبان در فراه هئیت بلند پایه نظامی از مرکز افغانستان به فراه آمده و قرار است طرحهای برای سرکوب تروریستها طراحی شود.

شاه‌جهان گفت: تلفات سنگین اخیر در فراه بسیار زیاد بوده و از حکومت مرکزی خواهان فرستادن نیروهای تازه نفس و تجهیزات جنگی برای سرکوب تروریستها شدیم.

از سوی دیگر ژنرال محمد ناصر هدایت فرمانده ارتش در غرب افغانستان گفت: در جریان چهار روز گذشته بیش از هفتاد و هفت نفر از اعضای طالبان کشته و 40 تن دیگر آنان نیز در شهرستانهای خاک سفید و پشت رود فراه به شدت زخمی شدند.

قدرت الله فاروقی فعال مدنی در فراه نیز در این رابطه گفت: هئیت های زیادی برای رفع مشکلات مردم به فراه امده، اما کار انها بی نتیجه بوده است ؛ انها قصد داشتند تا با این هییت نظامی در مورد مشکلات خو د سخن بگویند که تا حال به انها اجازه داده نشده است.

حملات مسلحانه در ولایت فراه از ده روز پیش شدت یافته و طی این حملات شمار زیادی از سربازان پلیس و ارتش ملی جان خود را از دست دادند ، همچنان در این حملات به طالبان مسلح نیز تلفات سختی وارد شده است.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان