ماهان شبکه ایرانیان

تاکید دادستان چالوس بر خدمت رسانی فوری به مسافران / آمادگی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مردم/ رسیدگی خارج از نوبت و فوری به پرونده سوانح رانندگی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه و سریع به مسافران و شهروندان بویژه اشخاصی که در جاده کندوان به هر علتی نیاز به خدمات رسانی فوری داشته باشند دستورات اکید صادر شده است.

تاکید دادستان چالوس بر خدمت رسانی فوری به مسافران / آمادگی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مردم/ رسیدگی خارج از نوبت و فوری به پرونده سوانح رانندگیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شیخ عباسی با توجه به وضعیت آب و هوا و برودت شدید و لغزندگی جاده کندوان بر خدمت رسانی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

وی گفت: راهداری، جمعیت هلال احمر، شهرداری‌ها در آماده باش کامل هستند و موضوع به مدیریت بحران شهرستان به منظور خدمات رسانی بهینه و سریع به مسافران و شهروندان بویژه اشخاصی که در جاده کندوان به هر علتی نیاز به خدمات رسانی فوری داشته باشند اعلام و دستورات اکید صادر شده است.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان چالوس در جهت رفع مشکلات مردم آمادگی کامل داشته است و چنانچه افرادی به هرعلتی دچار سوانح رانندگی شوند پلیس راهور و شرکت بیمه و دادسرای این شهرستان به طور فوری و خارج از وقت اقدامات قضایی و حمایتی را بعمل خواهند آورد.

دادستان چالوس همچنین گفت: با توجه به مسدود شدن جاده کندوان که به منظور رفع مخاطرات جانی و مالی مسافرین و خودرو‌های عبوری انجام شده است با همدلی و هماهنگی تمام دستگاه اجرایی در رفع این معضل و بازگشایی محور اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان