لحظاتی پیش؛

سرتیپ اسماعیلی به شهدای قلعه نوخرقان شاهرود ادای احترام کرد

شاهرود - امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی آجا با حضور در گلزار شهدای روستای قلعه نوخرقان از توابع بخش بسطام، یادوخاطر ۸۹شهید دفاع مقدس و سه شهید گمنام این روستا را گرامی داشت.

سرتیپ اسماعیلی به شهدای قلعه نوخرقان شاهرود ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ستاد، فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر جمعه با حضور در گلزار شهدای روستای قلعه نوخرقان همزمان با سی و چهارمین یادواره شهدای این روستا، که قرار است لحظاتی بعد در مسجد اعظم این روستا برگزار شود، به شهدای این خطه ادای احترام کرد.

اسماعیلی در سخنانی کوتاه در مزار شهدای قلعه نو شاهرود، عزت، شرف و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدات شهدای گرانقدر دانست و گفت: شهدا با نثار خون پاکشان درخت انقلاب را آبیاری کردند تا ما امروز در اوج شرف، عزت و افتخار در منطقه و جهان سربلند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هرآنچه امروز داریم از برکت خون شهدا است، افزود: همانطور که رسول الله(ص) می فرمایند، دو نعمت ناشناخته در نزد شما است که نخستین آنها امنیت و دیگری سلامت است لذا باید گفت امروز امنیت ملت ما مرهون خون همین شهدایی است که بارفتنشان به ما عزت بخشیدند.

اسماعیلی قرار است در آئین سی و چهارمین یادواره شهدای قلعه نوخرقان سخنرانی کند.

بخش بسطام 463شهید تقدیم کشور و انقلاب اسلامی کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان