برترین‌های طراحی صحنه آمریکا معرفی شدند

بیست و دومین دوره جوایز طراحی صحنه آمریکا برندگان خود را شناخت و «شکل آب»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و «لوگان» را در صدر نشاند.

برترین‌های طراحی صحنه آمریکا معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جوایز انجمن طراحی صحنه آمریکا (ADG) یکشنبه صبح به وقت ایران برندگان خود را شناخت و در بخش فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی به بهترین‌ها جایزه داد.

فیلم «شکل آب» در بخش فیلم‌ تاریخی موفق به کسب جایزه شد و «تیره‌ترین ساعت»، «دانکرک»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «پست» را پشت سر گذاشت.

در بخش فیلم فانتزی نیز «بلید رانر 2049» به عنوان برترین فیلم انتخاب شد و «دیو و دلبر»، «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای»، «جنگ سیاره میمون‌ها» و «زن شگفت‌انگیز» را پشت سر گذاشت.

«لوگان» نیز به عنوان برنده بخش معاصر انتخاب شد و «کوچک کردن»، «برو بیرون»، «لیدی برد» و «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» را پشت سر گذاشت.

این در حالی است که در بخش بهترین طراحی اسکار «شکل آب»، «بلید رانر 2049»، «دیو و دلبر»، «تیره‌ترین ساعت» و «دانکرک» نامزد شده‌اند.

امسال انجمن طراحان هنری آمریکا برای نخستین بار در میان فیلم بلند انیمیشن نیز برترین را انتخاب کرد و «کوکو» را شایسته دریافت جایزه دانست.

سال پیش جایزه بخش فیلم معاصر به «لالا لند» اهدا شد و این فیلم جایزه اسکار را نیز دریافت کرد.

«بازی تاج و تخت»، «داستان خدمتکار»، «گلاو»، «ویل و گریس»، «جنگ ستارگان: جبهه نبرد» و «پرتلند» برندگان بخش‌های مختلف جوایز طراحی صحنه بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان