ماهان شبکه ایرانیان

سردار مصطفی‌پور خبر داد:

آماه باش تیپ «میرزا کوچک‌خان» سپاه برای امدادرسانی در استان گیلان

فرمانده تیپ نیروی مخصوص «میرزا کوچک خان» با اشاره به بارش برف در استان گیلان، گفت: تیپ «میرزا کوچک خان» برای امداد رسانی به مردم استان گیلان در حالت آماده باش قرار دارد.

آماه باش تیپ «میرزا کوچک‌خان» سپاه برای امدادرسانی در استان گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین مصطفی پور فرمانده تیپ نیروی مخصوص «میرزا کوچک‌خان» نیروی زمینی سپاه با اشاره به بارش برف در استان گیلان، اظهار کرد: از عصر روز گذشته (شنبه 7 بهمن‌ماه) شاهد بارش برف در استان گیلان هستیم که موجب مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی و گرفتار شدن مردم در برف در جاده‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه تیپ نیروی مخصوص «میرزا کوچک‌خان» از هفته گذشته در حالت آماده باش قرار دارد، افزود: مهندسی این تیپ آماده است تا در صورت نیاز و فراخوان مراجع استانی به کمک نیروهای راهدای و امدادی برای کمک به شهروندان وارد عمل شود.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سپاه همیشه در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی مردم است، تصریح کرد: از روز گذشته چند نفر از پرسنل تیپ همراه با خودروهای سنگین در کنار نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌ها تلاش می‌کنند و همچنین پاسداران این تیپ آماده هستند تا هرگونه کمک مورد نیاز اعم از پزشکی و لجستیکی را در اختیار مردم عزیز استان گیلان قرار دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان