Gianni Versace، طراح مد ایتالیایی و پایه‌گذار برند معروف ورساچه در سال 1997 توسط Andrew Cunanan که یک قاتل زنجیره‌ای بود، روی پله‌های عمارت خود در ساحل میامی کشته شد، و حالا این پله‌های سنگی تبدیل به پس‌زمینه‌ای برای عکس‌های هزاران توریست شده است. اما نه تنها توریستها می‌توانند جلوی این عمارت عکس بگیرند، بلکه می‌توانند شبی را در این هتل لوکس بگذرانند. در ادامه مطلب نگاهی به داخل این هتل منحصر به فرد بیندازید. 

این ساختمان سه طبقه در واقع به عنوان یک مجموعه آپارتمانی توسط Alden Freeman در سال 1930 ساخته شده است. ورساچه در سال 1992 این خانه را به قیمت 2.95 میلیون دلار و هتل Revere که در همسایگی آن قرار دارد را به قیمت 3.7 میلیون دلار خرید. او هزینه هنگفت 32 میلون دلار را برای نوسازی این بنا که شامل تخریب هتل برای ساخت استخر، باغ و بال جنوبی عمارت بود، پرداخت. 

ورساچه

ورساچه 24 آپارتمان را به 10 سوییت بزرگ در عمارت اصلی و 2 سوییت اضافه در بال جنوبی، تبدیل کرد. در تصویر زیر سوییت Venus را می‌بینید که خواهر او یعنی Donatella Versace در آن اقامت داشته است و الان برای سپری کردن یک شب در آن باید 1,199 دلار پرداخت. 

ورساچه

جیانی استخر را با موزائیک‌هایی از طلای 24 عیار آراسته است. 

ورساچه

گروه هتل‌های Victor در مزایده‌ای که در سال 2013 برای این ملک برگزار شد، 41.5 میلیون دلار برای آن پرداخت. از مهمانان این هتل علاوه بر استراحت در سوییت‌های ورساچه، با ترکیبی از غذاهای خوشمزه ایتالیایی و مدیترانه‌ای در رستوران جیانی پذیرایی می‌شود. 

ورساچه

ورساچه

از آنجایی که ساخت دکوری شبیه به این عمارت لوکس بسیار سخت می‌نمود، فیلم «داستان جنایت آمریکایی» در طول یک ماه در این هتل فیلمبردای شده است.

ورساچه

طراح داخلی هتل سعی کرده است تا جای ممکن آثار هنری که جیانی ورساچه از خود به جای گذاشته را حفظ کند و فقط تغییراتی که برای آسایش مهمانان هتل ضروری بوده است را اعمال کند. 

ورساچه

یکی از آثار به جای مانده از جیانی، آرم برند ورساچه یعنی سر مِدوسای موزائیکی است. 

ورساچه

سوئیت ویلایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، اتاق خواب ورساچه بوده است. 

ورساچه

این هتل فقط چند قدم از اقیانوس اطلس فاصله دارد. 

ورساچه

در تصویر زیر یکی دیگر از سوییت‌ها به نام Azure  را می‌بینید که دکوراسیون داخلی آن ترکیبی از رنگ‌های آبی و کرم است. 

ورساچه

قیمت سوییت زیبایی مثل آنچه در تصویر می‌بینید، شبی 749 دلار است. 

ورساچه