پایان سفر ۸۰ هزار کیلومتری «ایرانگرد ۳»

تصویربرداری مجموعه مستند «ایرانگرد ۳» پس از سه سال به پایان رسید.

پایان سفر 80 هزار کیلومتری «ایرانگرد 3»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، جواد قارایی تهیه کننده مستند «ایرانگرد 3» عنوان کرد: سری سوم این مستند از بیابان لوت آغاز شد و در استان های گیلان، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و خراسان جنوبی ادامه یافت و در نهایت برای تکمیل تصاویر هوایی در لوت به پایان رسید.

وی اظهار کرد: از پیش تولید تا تولید، حدود 80 هزار کیلومتر برای ساخت این مجموعه سفر کردیم و حاصل کار در حال تدوین است. این پروژه پس از مستندهایی که در خط مقدم جنگ تولید می شود بی شک دشوارترین تولید مستند تاریخ رسانه ملی است چراکه در سخت ترین شرایط تلاش کردیم تا بهترین کیفیت ممکن به دست بیاید و فکر می کنم از همه لحاظ کیفیت «ایرانگرد 3» چند پله از «ایرانگرد 2» پیشی گرفته است.

قارایی یادآور شد: واقعا کار دشواری بود هر چند بخشی از سلامتی جسمانی خود را در این راه از دست دادم اما با تمام وجود اعتقاد دارم ایران و ایرانی شایسته برترین ها هستند. امیدوارم مسئولان پس از تولید و پخش این مستند و همچنین بازخوردی که به امید خدا خوب خواهد بود، کمک و حمایت بیشتری کنند تا تولیدات بهتری را به مخاطبان عزیز کشورمان هدیه کنم.

وی در پایان عنوان کرد: تاکنون 11 قسمت از این مستند تدوین شده و باقی قسمت ها نیز در مرحله تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ است که به احتمال زیاد «ایرانگرد 3» در 18 قسمت پخش خواهد شد. امیدوارم که این مجموعه برای بهتر دیده شدن در نوروز 1397 در ساعت خوب و مناسبی روی آنتن شبکه یک برود.

«ایرنگرد 3» با سفر به شهر ها و استان های مختلف ایران، طبیعت، تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی را به تصویر کشیده است.

عوامل تولید این مستند عبارتند از مدیرتصویربرداری: علی فاضلی، مدیر تدوین: حامد جم، مدیر تصاویر هوایی: عارف زیودار، تصاویر تایم لپس: هادی محسن تبار، تصویربرداران: رحیم دانایی، علی فاضلی، کیوان یوسفی، بهمن ابراهیمی، مسعود رضایی و حسن فدوی، صدابردار: کوروش معلمی، سرپرست گروه پژوهش و تحقیق: عباس موزون و پروانه عظیمی، دستیار کارگردان: هادی کیانی و مژده مجیدی، صداگذاری: بهنام شهرکی.

مستند «ایرانگرد 3» به تهیه کنندگی جواد قارایی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان