آغاز پیش‌فروش پژو ۲۰۷ ویژه دهه فجر

متقاضیان میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز دهم بهمن ماه بامراجعه به پایگاه فروش اینترنتی فروش ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو درسراسرکشور نسبت به نام نویسی اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

ایران خودرو در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر و به منظور پاسخگویی به نیاز بازار و تامین نظر و خواست مشتریان، طرح پیش فروش محصول پرطرفدار i207 هاچ بک اتوماتیک را از دهم بهمن ماه به اجرا می گذارد. متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ 24 میلیون تومان نسبت به نام نویسی این خودرو با موعد تحویل خرداد، تیر و مرداد 97 اقدام کنند.

 آغاز پیش‌فروش پژو 207 ویژه دهه فجر

سود مشارکت تعیین شده براساس زمان تحویل خودرو متفاوت است. متقاضیان میتوانند از ساعت 10 صبح روز دهم بهمن ماه بامراجعه به پایگاه فروش اینترنتی فروش ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو درسراسرکشور نسبت به نام نویسی اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند ضمن اینکه هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود. پژو 207 اتوماتیک ‌با بهره گیری ازفن آوری روز و سطح تجهیزات مناسب، چالاکی، قابلیت های دینامیکی بالا و مصرف سوخت مناسبی داشته و دوستدار محیط زیست است. اجرای طرح های فروش این خودرو محبوب پاسخی از سوی ایران خودرو به استقبال بازار از این محصول است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر