مقیمی در همایش سازمانهای مردم نهاد استان تهران؛

دولت از سازمانهای مردم نهاد استقبال می کند

استاندار تهران با بیان اینکه دولت به کار ثمن ها علاقمند است،گفت: دولت برای حمایت از ثمن ها تلاش می کند موانع را برطرف کند.

دولت از سازمانهای مردم نهاد استقبال می کندبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در همایش سازمان های مردم نهاد استان تهران که امشب در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: مسئله سمن‌ها و واگذاری کار به مردم و تشکیل سازمان های مردم نهاد یکی از کارهای خوبی بود که انجام شد و در سال‌های قبل کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.

استاندار تهران با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد سابقه طولانی دارند و مختص سالهای کنونی نیستند،بیان کرد: همیشه عده‌ای بوده اند که اموال خود را وقف عمومی می کنند و هرکسی هر کار خیری را که می توانست برای مردم انجام می داد.

وی تصریح کرد: در جامعه مشکلات زیادی داریم اما امکانات وسیعی هم داریم و مردم خیری هم هستند که می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی گفت:اگر درست برنامه ریزی کنیم قطعا بازده خوبی خواهیم داشت.

استاندار تهران ادامه داد: کشوری که می خواهد قله های پیشرفت را فتح کند، نیاز به کار بیشتر دارد و همه باید کاری انجام دهند تا برنامه زودتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه وقتی کارهای توسعه ای انجام می دهیم به موازات آن کارهای بی برنامه انجام می شود، گفت: در این شرایط مشکلات فرهنگی و اجتماعی بروز می کند و در این شرایط فاصله های به وجود می آیند و ثمن ها می توانند این فاصله ها را پر کنند.

مقیمی با تاکید بر اینکه دولت به کار ثمن ها علاقمند است، خاطر نشان کرد: دولت از ثمن ها حمایت می کند و موانع را بر می دارد تا کارهای بزرگ انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز با مشکلات اقتصادی و زیستی روبرو هستیم،گفت: ما باید دست به دست هم این مشکلات را حل کنیم.

موقیمی با بیان اینکه این مشکلات نیازمند حضور مردم و سازمان های مردم نهاد است، گفت: دولت و سازمانهای خصوصی باید کار خود را انجام دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان