دادستان عمومی و انقلاب فردیس در گفت‌وگو با میزان:

راه‌ها و معابر شهر فردیس همچنان با مشکل تردد مواجه هست /لزوم کمک رسانی شهرداری کرج

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه در حال حاضر امکاناتی که در اختیار شهرداری فردیس قرار دارد کافی و لازم نیست از شهرداری کرج خواست در این شرایط بحرانی کمک‌های لازم را به شهرداری فردیس برساند تا زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

راه‌ها و معابر شهر فردیس همچنان با مشکل تردد مواجه هست /لزوم کمک رسانی شهرداری کرجراه‌ها و معابر شهر فردیس همچنان با مشکل تردد مواجه هست /لزوم کمک رسانی شهرداری کرججهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اوضاع این شهر با توجه به حجم بالای برف، بیان کرد: در حال حاضر امکاناتی که در اختیار شهرداری فردیس قرار دارد کافی و لازم نیست و باعث بروز مشکلاتی برای تردد مردم شده است.

دادستان فردیس تاکید کرد: پس از سه روز از بارش برف، هنوز راه‌ها باز نشده است و مردم با زحمت رفت و آمد می‌کنند و نیاز است در این شرایط شهرداری کرج کمک‌های لازم را به شهرداری فردیس ارائه دهد و راه‌ها و معابر شهر فردیس بازگشایی شود تا زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: نیاز به مدیریت بحران و کمبود امکانات شهرداری طی روز‌های گذشته بیشتر محسوس بود و نبود امکانت مانع از بازگشایی معابر اصلی شهر شده به طوری که رفت و آمد به سختی انجام می‌شود. چنانچه در زمان انتزاع شهر فردیس از کرج امکانات لازم در اختیار این شهر تازه تاسیس قرار میگرفت با بحران فعلی مواجه نبودیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان