ماهان شبکه ایرانیان

تصاویر جاسوسی نسل جدید تویوتا RAV۴ منتشر شد

برای اولین بار نسل جدید تویوتا RAV۴ توسط عکاسان شکار شد و تصاویر جاسوسی آن در اینترنت انتشار یافت. به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی در طراحی نسل آینده کراس اوور محبوب خود تغییرات زیادی را ایجاد کند.

برای اولین بار نسل جدید تویوتا RAV4 توسط عکاسان شکار شد و تصاویر جاسوسی آن در اینترنت انتشار یافت. به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی در طراحی نسل آینده کراس اوور محبوب خود تغییرات زیادی را ایجاد کند.

در حالی‌که این دستگاه به خوبی پوشانده شده است ولی باز هم می‌توان متوجه شد که با طراحی متفاوتی نسبت به نسل کنونی تویوتا RAV4 روبرو هستیم. به نظر می‌رسد زبان طراحی این دو نسل کاملا متفاوت باشد. براساس حفره‌هایی که در زیر چراغ اصلی پوشانده شده‌اند، ظاهرا فاصله چراغ‌های مه‌شکن با جلو پنجره نسل جدید تویوتا RAV4 زیاد باشد.

براساس المان‌هایی که در این تصاویر جاسوسی مشخص است، طراحی این اتومبیل به خودرو مفهومی FT-AC شباهت دارد. در صورتی که نسل جدید تویوتا RAV4 از طراحی FT-AC بهره ببرد با محصولی خشن روبه‌رو خواهیم بود.

به نظر می‌رسد RAV4 جدید دارای پلتفرم جدید تویوتا یعنی TGNA باشد. هم‌اکنون از این پلتفرم در محصولاتی مانند تویوتا کمری، تویوتا CH-R و تویوتا پریوس استفاده شده است. هنوز اطلاعی از موتورهایی که در این نسخه مورد استفاده قرار می‌گیرد در دسترس ما قرار ندارد ولی مسلما شاهد عرضه نسخه‌ای مجهز به موتور هیبریدی در این نسل جدید خواهیم بود.

تویوتا RAV4 فروش بسیار مناسبی را در بازار تجربه می‌کند. نسل کنونی این دستگاه که از معرفی آن زمان زیادی می‌گذرد در سال 2017 فروشی برابر با 407594 واحد را تجربه کرد که رشدی 15.7 درصدی را نسبت به 352154 دستگاه فروخته شده در سال 2016 را نشان می‌دهد.

تویوتا RAV4 پرفروش‌ترین کراس اوور در این رده محصولات تویوتا در بازار آمریکا در سال گذشته میلادی محسوب می‌شود. نسل کنونی RAV4 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در سال 2012 معرفی شد. شاهد رونمایی از مدل بازسازی شده این خودرو در نمایشگاه خودرو نیویورک در سال 2015 بودیم.

در حالی‌که نسل کنونی RAV4 عمر نسبتا بالایی دارد و زمان تعویض آن فرا رسیده است ولی آمار فروش این خودرو چنین موضوعی را رد می‌کند. باتوجه به فروش بالای این کراس اوور در بازار، تویوتا مجبور به معرفی نسل جدید آن نیست. با این وجود شاید نسل جدید تویوتا RAV4 در اواخر سال 2018 معرفی شود البته امکان رونمایی از آن در سال 2019 نیز وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان