رئیس کل دادگستری گلستان در گفت وگو با میزان عنوان کرد

قرارداد‌های یکطرفه بانک‌ها با سود بالا بلای جان سرمایه گذاران

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قرارداد‌های یکطرفه با سود بالا و جریمه تاخیر‌های زیاد نه تنها کمکی به رونق تولید نمی‌کند بلکه سبب فراری دادن سرمایه گذاران می‌شود.

هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با انتقاد از قرارداد‌های از پیش تنظیم شده‌ای که هم اکنون بانک‌های استان با سرمایه گذاران منعقد می‌کنند گفت: قرارداد‌های یکطرفه با سود بالا و جریمه تاخیر‌های زیاد نه تنها کمکی به رونق تولید نمی‌کند بلکه سبب فراری دادن سرمایه گذاران می‌شود.

وی افزود: این فشار‌ها در دراز مدت سبب فروش کارخانه‌ها و هدایت پول‌ها به سمت سپرده گذاری در بانک‌ها برای دریافت سود و یا بازار‌های کاذب سکه و طلا و ارز می‌شود.

هاشمیان با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه دولت با بخشودگی‌های مناسب و تغییر مفاد قرارداد‌ها بستر فعالیت را برای کارآفرینان فراهم کند، گفت: دادگستری استان هم در ستاد اقتصاد مقاومتی آماده حمایت از سرمایه گذاران است.

این مقام قضایی تصریح کرد: کارگروهی متشکل از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان تشکیل شده است.

به گفته‌ هاشمیان اعضای این کارگروه، پرونده‌های مربوط به واحد‌های تولیدی که نیازمند حمایت هستند بررسی و بسته به نوع حمایت به یکی از این دو کارگروه معرفی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در پایان از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خواست هر کجا که امنیت شان مختل می‌شود به دادستان‌های سراسر استان مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان