به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، هفتمین همایش سالانه بانکداریالکترونیک و نظامهای پرداخت با حمایت و مشارکت بانک انصار و با محوریت نوآوری، بازیگران جدید وکارآیی در کسبوکارمالی باحضور دکترجهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترسیف رئیس کل بانک مرکزی، دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و جمع کثیری از مدیران عامل بانکها و موسسات اعتباری، مسئولان اقتصادی و مالی، استادان و دانشجویان دانشگاهها، فعالان و علاقمندان عرصه بانکداری و مالی- اعتباری و فناوری های اطلاعات در روزهای دوم وسوم بهمنماه در مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد برگزار شد.
در این همایش دکترآذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات طی سخنانی نظام بانکی کشور را در نقطه آغاز بانکداری مجازی دانست و دکتر ولیالله سیف رئیس بر لزوم توجه شبکه بانکی به سودآوری از طریق ارائه خدمات و نظام کارمزدی تأکید کرد. همچنین معاون فناوری های نوین بانک مرکزی به تشریح نقش فین تکها، استارت آپ ها و شرکت های فناوری اطلاعات در توسعه نظام بانکداری جهان و چالش های آنان در ایران پرداخت و دکترعلی دیواندری دبیر این همایش، جایگاه ایران را در استفاده از فناوری اطلاعات بانکی براساس شاخصهای جهانی، قابل قبول دانست.
بنابراین گزارش، در بعداز ظهر روز دوم همایش، آقای کوروش رحمانی یکی از کارشناسان مدیریت شعب بانک انصار استان قزوین به ارایه مقاله خود در سالن 5 ساختمان همایش های برج میلاد پرداخت که باهمکاری آقایان عباس بیگدلی و سیدابوالفضل حسینی تدوین کرده است.
طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار حاکی از آن است که در حاشیه این همایش دو روزه و در طبقات اول و دوم سالن اصلی، نمایشگاهی از دستاوردها، برنامهها و خدمات بانکها، موسسات اعتیاری، فینتکها، شرکتهای خدمات الکترونیک و استارتآپها نیز تشکیل شد و اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار با همکاری و حضور اداره کل بازاریابی، معاونت برنامهریزی و هدایتهای راهبردی، معاونت بانکداری و معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات با برپایی غرفهای در محل مناسب و طراحی مطلوب به ارایه دستاوردها، خدمات، برنامهها و مزیتهای رقابتی بانک پرداخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفت.
سیدحمید خالقی مدیرکل روابطعمومیوتبلیغات بانک انصار طی گفتگویی از ارائه خدمات الکترونیکی این بانک در سراسر کشور و عقد قرارداد با بسیاری از شرکت ها و موسسات و متقاضیان بهره مندی از خدمات الکترونیک بانک خبرداد و درخصوص دستاوردهای برپایی این غرفه گفت: طی دو روز برپایی این غرفه، تعدادی از مشتریان، سهامداران، مسئولان شرکتهای فینتک، استارتآپها و موسسات فناوری اطلاعات با حضور در غرفه ضمن آشنایی با خدمات این بانک و اعلام آمادگی برای همکاری و بسط آن، درخواست خود را مبنی بر بهرهمندی از خدمات الکترونیکی انصار مطرح کردند.
وی افزود: شرکتسامانهالکترونیک انصار براین اساس متعهد شد که از طریق هماهنگی با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکانات الکترونیکی مربوط به خدمات عمومی و ویژه بانک ازجمله کارتهای شهروندی و دستگاههای کارتخوان و پیشخوانهای بانکی را برای گسترش به همه نقاط کشور توسعه دهد.
درپایان این گزارش آمده است که دکتر علی دیواندری دبیر هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت باحضور خود در غرفه بانک انصار از مسئولان بانک انصار و متصدیان برپایی غرفه به خاطر همکاری و مساعدت به برپایی هرچه بهتر همایش مذکور، قدردانی کرد.