برای سومین سال

رادیو انقلاب آغاز به کار کرد/ جریان سازی در مسیر اهداف انقلاب

«رادیو انقلاب» در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

رادیو انقلاب آغاز به کار کرد/ جریان سازی در مسیر اهداف انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، رادیو انقلاب امروز 11 بهمن با حضور حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم قایم مقام رسانه ملی، حمید شاه آبادی معاون صدا و  جمعی از مدیران رادیو در استودیو شماره 29 رادیو راه اندازی شد.

علیرضا حبیبی مدیر رادیو انقلاب در ابتدای این مراسم گفت: در طلیعه بهار انقلاب با حسن نظر حمید شاه آبادی معاون صدا «رادیو انقلاب» برای سومین سال در راستای رسالت خود امروز چهارشنبه 11 بهمن به صورت زنده آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: رویکرد رادیو انقلاب تعیین هویت و ماهیت انقلاب و تبیین کارنامه 40 ساله و ظرفیت سازی، کیفیت سازی و جریان سازی با موضوع انقلاب است. همچنین هم افزایی شبکه های رادیو در راستای تولید برنامه ها از جمله این ماموریت هاست و با همکاری برنامه سازان انجام می شود.

حبیبی اظهار کرد: تولید و پخش برنامه براساس ماموریت رادیو انقلاب در سرفصل های علمی، اجتماعی، سیاست، فرهنگی خواهد بود. مضامین ارزشمند انقلاب اسلامی در این شبکه در دستور کار قرار می گیرد و در این راستا باید برنامه تعبیه و کارگروه تشکیل داده شود.

این مدیر رادیویی با تاکید بر ایجاد جریان سازی در رادیو انقلاب یادآور شد: این جریان سازی ها کار ساده ای نیست و نیازمند اتحاد در همکاری رسانه ای است. مناسک ملی و اسلامی بستر مناسبی برای جریان سازی هستند و انقلاب مملو از پیام ها و صحنه های نوستالژیک است که می تواند در دل یک موج رسانه ای تدارک دیده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر