به گزارش خبرآنلاین، بازی آسمان هیچکس با دیزاین Gareth Bourn در سبک ماجراجویی توسط hello Games برای پلی استیشن 4 و ویندوز ساختهشده و در آگوست 2016 منتشر شد. موضوع این گیم اکتشاف و بقا در کهکشانی رو بهپایان است و در حالی جایزه بهترین ابداع را به خود اختصاص داد که حرفوحدیث درباره آن بسیار بود و باعث ناراحتی برخی توسعهدهندگان حاضر در GDC شد.
بازی اورواچ در سبک تیراندازی اول شخص نیز بهترین بازی سال انتخاب شد. توسعهدهنده اصلی استودیو Blizzard Entertainment است که طراحی اصلی آن را جرمی کرایگ، مایکل الیوت و اسکات مرسر بر عهده داشته و روی پلتفرم ویندوز، پلیاستیشن 4 و ایکس باکس وان آن را توسعه داده و در ماه می 2016 راهی بازار کردند.
سایر جوایز به شرح زیر است:
بهترین صدا: گیم Inside متعلق به Playdead
اولین کار برتر: بازی Campo Santo متعلق به Firewatch
بهترین دیزاین: اورواچ از استودیو گیم سازی بلیزارد
بهترین گیم موبایل: پوکمون گو از نیناتیک
بهترین ابداع: آسمان هیچکس از هلو گیمز
بهترین نَرِی تیو: فایر واچ از کمپو سانتو
بهترین فناوری: آنچارتد 4 عاقبت یک دزد
بهترین هنر تجسمی: Inside
بهترین گیم واقعیت مجازی. واقعیت افزوده: Job Simulator: The 2050 Archives
انتخاب تماشاچیان: Battlefield 1
گیم سال: اورواچ
همچنین جایزه پیشگامان به جردن مچنر، جایزه سفیر (Ambassador Award) به مارک دلورا و جایزه یک عمر دستاورد نیز به تیم سوئینی اهدا شد.
در کنار این مراسم جوایز فستیوال گیم های مستقل IGF Award نیز برگزارشده و برندگان آن به شرح زیر انتخاب شدند:
بهترین گیم دانشجویی: Un Pas Fragile / بهترین هنرهای تجسمی: Hyper Light Drifter / بهترین صدا: Gonnar / جایزه موسوم به Alt.Ctrl.GDC: FearSphere / بهترین دیزاین: Quadrilateral Cowboy
5656