ماهان شبکه ایرانیان

مرفاوی در جمع خبرنگاران:

مهاجمان سرعتی فولاد بازی را برای صبا محتاطانه کرد

قم - سرمربی تیم صبای قم گفت: تیم فولاد مهاجمان سرعتی و خطرناکی دارد و آنها به دنبال تصاحب توپ در پشت دفاع صبا بودند که همین امر موجب احتیاط بیشتر بازیکنان صبا شد.

مهاجمان سرعتی فولاد بازی را برای صبا محتاطانه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از تساوی بازی صبای قم و فولاد خوزستان که غروب جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: در نیمه اول بازی را خوب آغاز نکردیم و بازیکنان ما برنامه‌ها را نتوانستند در زمین پیاده کنند.

وی بیان داشت: تیم فولاد خوزستان در نیمه اول شرایط بهتری داشت و بازی را توانست در اختیار بگیرد و ما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم شرایط را به سمت تیم خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: با وجود بهبود شرایط تیم در نیمه دوم اما نتوانستیم شرایط مطلوبی را داشته باشیم و موقعیت گل زنی را فراهم کنیم.

مرفاوی با اشاره به بازی محتاطانه تیمش در این دیدار بیان داشت: تیم فولاد مهاجمان سرعتی و خطرناکی دارد و آنها به دنبال تصاحب توپ در پشت دفاع صبا بودند که همین امر موجب احتیاط بیشتری بازیکنان شد.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواستیم در تله تیم فولاد گرفتار شویم و همین امر موجب این می‌شد که بی محابا حمله نکنیم و آنها هم سعی می‌کردند از فضای پشت مدافعان ما استفاده کنند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه در این بازی حالت دفاعی نداشتیم افزود: تغییرات و تعویض‌هایی که صورت گرفت برای آن بود که حرکت رو به جلوی تیم تقویت شود که متأسفانه این بازیکنان نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان