صحنه های مشکوک تراکتورسازی - سایپا

رضا غیاثی کارشناس داوری به بررسی صحنه های داوری بازی تراکتور و سایپا پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"،  قضاوت بازی تراکتورسازی برابر سایپا با حضور پیام حیدری پرسروصدا از کار در آمد؛ به خصوص که دوتیم از همان شروع مسابقه یک بازی درگیرانه و پر خطایی را به نمایش درآوردند.


در دقیقه ١٠ بازی پورقاز روی ابراهیمی از تراکتور سازی مرتکب خطا شد اما داور در ادامه اعلام کرنر کرد.


در دقیقه ٣٤صادقی روی کرار مرتکب خطا شد داور به درست اعلام خطا کرد اما معلوم نشد به چه دلیل به کرار اخطار داد شاید او در کار داوری دخالت کرده باشد.


در دقیقه ٤١ایوب کلانتری مرتکب خطا شد و داور به او اخطار داد این در حالی بود که قبل از این صحنه کرار مرتکب خطا شده بود که داور به آن اعتقاد نداشت در ادامه همین صحنه داور برای اعتراض و دخالت در امر قضاوت به خلعت بری اخطار داد.


در دقیقه٤٥+١داور به ایرانپوریان برای خطا روی جعفری اخطار داد اما من خطایی ندیدم.


نیمه اول خطاهای زیادی را از دو تیم شاهد بودیم که داور به درستی در مورد آنها قضاوت کرد.


در نیمه دوم در دقیقه 51 داور خطای سد بازیکن تیم تراکتور را ندید دردقیقه ٥٧ بازیکنان تراکتور سازی معتقد به هند پنالتی مدافع سایپا بودند داور به درستی و به علت غیره منتظر بودن توپ برای مدافع یعنی شوت بازیکن تراکتور از دو متری به ادامه بازی رای داد.


دقیقه 65 فرزاد حاتمی مجددا معتقد به پنالتی بود که داور به آن توجهی نکرد شاید هم داور با او که می شد گفت شبیه سازی کرده بود، مماشات کرد و به او اخطار نداد.


در دقیقه 73 داور باید به علیزاده از سایپا برای خطا روی دروازه بان تراکتور اخطار می داد که توجهی به آن نداشت.


در دقیقه 81 داور به درستی به شماره ٢١ سایپا برای به تاخیر انداختن شروع بازی اخطار داد فرکی به اعتراض وارد زمین شد. داور حداقل باید یک تذکر محکم به او می داد در همین لحظات کمک مربی سایبا بدون اجازه داور وارد زمین شده بود و خیلی ریلکس در حال بستن بند کفش یکی از بازیکنانش بود. باز هم داور به این تخلف او توجه ای نکرد.


در دقیقه٩٠+٢ داور به درستی به لک برای وقت تلف کردن و یا رفتار غیرورزشی اخطار داد. در پایان بازی باز هم لک به رفتار غیرورزشی خود ادامه داد که وظیفه نماینده فدراسیون گزارش این رفتار اوست.


در دقیقه ٩٠+٤ داور باز هم به درستی به ادامه بازی رای داد و برخلاف بازیکنان تراکتورسازی به پنالتی اعتقادی نداشت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان