ماهان شبکه ایرانیان

شال و روسری؛ مدل بستن شال و روسری در مراسم‌ها

مدل بستن شال و روسری در استایل بانوی ایرانی که هم به حجاب و پوشش اهمیت می‌دهد و هم به خوش‌تیپی و خاص‌بودن، بسیار اهمیت دارد

شال و روسری؛ مدل بستن شال و روسری در مراسم‌ها

مدل بستن شال و روسری در استایل بانوی ایرانی که هم به حجاب و پوشش اهمیت می‌دهد و هم به خوش‌تیپی و خاص‌بودن، بسیار اهمیت دارد. هر خانمی می‌تواند شال یا روسری خود را مدل‌دار ببندد، البته باید چند مدل را دیده باشید یا ویدئوی آموزش آن را داشته باشید. اگر دوست دارید این هنر جذاب را یاد بگیرید، این مقاله از روزچین را دنبال کنید، ویدئویی که سه مدل جذاب و شیک برای بستن روسری را آموزش خواهد داد.

قدم‌به‌قدم تا یادگیری مدل بستن شال و روسری

برای اینکه خاص و خوش‌لباس باشید باید به همۀ اجزای تیپتان اهمیت دهید. برای هر بانوی ایرانی عزیز دانستن مدل بستن شال و روسری امری ضروری است. در مهمانی، محل‌ کار و جمع‌های دوستانه، بعد از ست‌کردن لباس و اکسسوری‎هایتان با دقت و حوصله روسری یا شالتان را مدل‌دار سر کنید.

بستن شال و روسری

برای مدل‌دار بستن شال یا روسری باید حتماً قواره و سایز آن‌ها بزرگ باشد. اگر قصد رفتن به یک مهمانی یا جلسۀ مهم کاری را دارید از شال حریر استفاده کنید. برای سفت‌کردن شال روی سر معمولاً از گیره شال و روسری استفاده می‌شود. نگران نباشید! این گیره‌ها مخصوص همین کار هستند و روسری شما را نخ‌کِش نمی‌کند. استفاده از گیره‌های نگین‌دار جذابیت استایل شما را دو چندان خواهد کرد.

مدل بستن شال و روسری

می‌توانید برای زیر شال یا روسری از کلاه مقنعه‌ای که در بازار موجود است استفاده کنید، با این‌ کار شال از روی سرتان سُر نمی‌خورد و پوشیدن یک شال نازک برایتان مشکلی نخواهد داشت.

انواع مدل بستن شال و روسری

اگر از کلاه‌ مقنعه‌ای برای زیر کار استفاده می‌کنید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ شال یا روسری شما هارمونی داشته باشد. شاید در ابتدا کار برایتان سخت باشد و نتوانید مانند مدل‌های بالا نتیجه ایده‌آلی داشته باشید؛ اما در‌نهایت با تمرین و حوصله به خرج دادن خواهید توانست استایلی با حجاب کامل و در نهایت زیبایی داشته باشید.

مدل‌هایی که در بالا آموزش داده شده برای جلسات مهم کاری و مراسم رسمی بسیار مناسب است. اگر دوست دارید به‌صورت عَملی شاهد نحوه بستن مدل‌های رسمی شال و روسری باشید حتماً این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو قدم‌به‌قدم سه مدل متنوع بستن شال را خواهید آموخت.

آموزش سه مدل ساده بستن شال و روسری

این مطالب را از دست ندهید:
این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان