مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

آمریکا دست از دشمنی با ایران اسلامی برنداشته است

دامغان- مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نبرد ایران با استکبار ۴۰ سال است که به اوج خود رسیده و آمریکا دست از دشمنی با ایران اسلامی برنمی‌دارد.

آمریکا دست از دشمنی با ایران اسلامی برنداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی آسودی شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای دامغان و شهیدان نوید صفری و سعید علیزاده از شهدای مدافع حرم به میزبانی بوستان بلال دامغان با تحلیل اوضاع بین‌المللی و نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه از زمان هشت سال دفاع مقدس تاکنون، تأکید کرد: آمریکا هرگز دست از دشمنی و شیطنت خود علیه نظام و ملت ایران بر نخواهد داشت و به همین دلیل دشمن اصلی ما محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، نبرد امام راحل(ره) با شیطان بزرگ آغاز و ایشان به ما آموختند «نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید» لذا ما تربیت‌شدگان مکتب امام تا آخرین قطره خون با آمریکا و ایادی او در منطقه مبارزه می‌کنیم و هرگز دست دوستی و سازش به این کشور نخواهیم داد.

رزمندگان اسلام نقش ممتازی در پیروزی دفاع مقدس داشتند 

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش ممتاز رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی در آن زمان نبرد میان ایران و رژیم بعث عراق نبود، بلکه 47کشور دنیا در قالب این نبرد، با ما می‌جنگیدند و این، حضور پرشکوه مردم ایران بود که جبهه‌های ما را گرم و دشمنان را نابود ساخت.

آسودی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا پیام شهدا را با ادبیات مختص به خود، به مخاطبان منتقل کنیم چراکه معتقد هستیم ارزش‌های ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ  شود و یکی از وظایف ما در قبال شهدا، که به‌عنوان قهرمانان و اسطوره برای هدایت بشری محسوب می‌شوند این است که پیامشان را دریافت و سپس آن را عملی کنیم.

وی همچنین به نقش و جنایات عربستان در پرورش نیروهای تکفیری و داعشی و جنایات آنان در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: سعودی از طراحان اصلی به وجود آوردن داعش در منطقه است که با این کار خون هزاران ملت مسلمان در منطقه را بر زمین ریخت.

اجرای سرود مذهبی، خاطره گویی، مداحی و تلاوت در زمره برنامه‌های این آیین معنوی بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان