پرفورمنس حسین منصورزاده در جشنواره تئاتر ایتالیا برگزیده شد

پرفورمنس «نه جنگ، نه نگهبان» در سیزدهمین جشنواره تئاتر رؤیا و تصوراتی از آینده کشور ایتالیا برگزیده شد.

پرفورمنس نه جنگ نه نگهبانبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، پرفورمنس «نه جنگ، نه نگهبان» ویژه کودکان و به زبان انگلیسی اجرا می‌شود و نویسندگی و کارگردانی آن برعهده حسین منصورزاده است، امید افشاری بازیگر این پرفورمنس است.

حسین منصورزاده دبیر گروه نمایش پرنیان هفت رنگ با اشاره به اجرای این اثر گفت: این طرح نمایشی جزو شش طرح برگزیده جشنواره رؤیا و تصوراتی از آینده و تئاتر است.

منصورزاده ادامه داد: جشنواره تئاتر رویا و تصوراتی از آینده، از 24 فوریه لغایت پنجم مارس 2017 به مدت 9 روز در شهر بولونیای ایتالیا برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌هایی از جمله اجرای نمایش، کارگاه های آموزشی، سخنرانی برگزاری سمینار، کنفرانس و … برگزار خواهد شد.

کارگردان این نمایش همچنین از حضور خود با این نمایش در پنجمین جشنواره بین المللی نمایش‌های کوتاه امارات که از 14 فوریه تا 10 مارس در دبی برگزار می شود خبر داد.

وی با اشاره به پنجمین حضور این اثر در دیگر کشورها تصریح کرد: این اثر با زبانی بین المللی در کشورهای یونان، هند و ترکیه نیز به اجرا درآمده است.

گفتنی است گروه نمایش پرنیان هفت رنگ سمیرم در سال 82 تأسیس شد و توانست سه سال متوالی مقام اول استانی را کسب کند. در سال 87 این گروه با درخشش اعضا در بخش پسران دبیرستانی مقام اول کشوری را از آن خود کرد و با درخشش در مسابقات بین‌المللی یونان جایگاه قابل قبولی را در استان اصفهان کسب کرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر