ماهان شبکه ایرانیان

معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و مدیرعامل اسبق خبرگزاری مهر در پیامی، درگذشت رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق این خبرگزاری را تسلیت گفت.

معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و مدیرعامل اسبق خبرگزاری مهر در پیامی، درگذشت رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق این خبرگزاری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا للّه و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت برادر متدین و ارجمندمان مرحوم رضا مقدسی که پس از مدتها تحمل رنج بیماری به لقاء الهی شتافت، موجب تألم و تاثر فراوان شد. این روزنامه‌نگار بااخلاق و مدیر متعهد عرصه رسانه‌ای کشور، در مسئولیت‌های مختلف حرفه‌ای، از گزارشگری و دبیری خبر تا مدیرمسئولی رسانه‌ها و مسئولیت‌های صنفی، با تلاشی صادقانه و مستمر، در صدد ترویج توامان ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین ایفای مسئولیت‌های ملی و اجتماعی بود. اینجانب فقدان آن همکار پیشکسوت را به عموم جامعه مطبوعاتی و خبری، همکاران و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان