ماهان شبکه ایرانیان

مرعشی: خروجی نظام سیاسی و نتایج انقلاب، مطلوب جریان اصلاحات نیست/ لزوم برکناری مسئولین ناشایست

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‎طلب گفت: مسئولان بایستی با بازنگری در روابط و کوتاه کردن فاصله خود با مردم در راستای ارتقای شاخص‌ها تلاش کنند.

حسین مرعشی در نشست با جمعی از نمایندگان و دبیران احزاب اصلاح‌‌طلب در سنندج با بیان اینکه شکل‌گیری جریان اصلاحات با فراز و فرودهای بسیاری همراه بوده است، گفت: این جریان برگرفته از احزاب و چهره‌های سیاسی اثرگذاری است که به عنوان سرمایه، نقش تعیین‌کننده‌ای را در ارتقای شاخص‌های سیاسی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه احزاب در کشور قدرت مانور اندکی دارند، اظهار داشت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با تلفیق شورای مشورتی و شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در راستای بهبود وضعیت سیاسی کشور شکل گرفت.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در دور نخست در استان‌ها نسبت به مرکز ضعیف و عمدتا به شکل اقتضایی بروز می‌کرد. از این رو با تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت مستمر بر استان‌ها و احزاب ملی بازنگری و اصلاحاتی در این شورا رخ داد.

مرعشی رویکرد فعلی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را فراتر از انتخابات دانست و تصریح کرد: نظارت و پشتیبانی و نیز پیگیری بر کارکرد منتخبان در شورای شهر، مجلس و شورای عالی استان‌‌ها به صورت جدی در دستورکار شورای مذکور قرار دارد.
وی در خصوص شرایط فعلی کشور خاطرنشان کرد: نظام با تمام نقاط قوت و ضعفی که دارد با مشارکت همگان بروز و ظهور یافته است اما خروجی نظام سیاسی و نتایج و کارکرد غایی انقلاب نیز مطلوب جریان اصلاحات نیست؛ از این رو برای اصلاح آن تلاش می‌کنند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه ابراز داشت: اگرچه در کشوری زندگی می‌کنیم که با شاخص‌های توسعه‌یافتگی سیاسی و اجتماعی فاصله دارد اما برای تبدیل نشدن به شرایط کشورهای منطقه، باید مسئولان با بازنگری در روابط خود با مردم و کوتاه کردن این فاصله نیز درصدد ارتقای شاخص‌های مذکور برآیند.
مرعشی افزود: چنانچه مسئولی در انجام امور کوتاهی می‌کند، باید نسبت به برکناری آن اقدام و افراد شایسته را جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم برگزید.
27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان