ماهان شبکه ایرانیان

منصور تابش:

سپاهان به روزهای خوب برخواهد گشت/ با قهرمان ایران بازی کردیم

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در حال گذراندن شرایط سختی هستیم اما مطمئن باشید سپاهان در هفته‌های بعد به روزهای خوب بازخواهد گشت.

سپاهان به روزهای خوب برخواهد گشت/ با قهرمان ایران بازی کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تابش پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بازی خوبی را تماشا کردیم، با شرایط سختی که داشتیم، بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشتند و موقعیت‌های خوبی را هم به دست آوردند که با بدشانسی از بین رفت.

وی ادامه داد: باید بدانیم با تیمی بازی کردیم که قهرمان ایران است و در حال حاضر بهترین تیم حاذق در لیگ فوتبال ماست اما من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و مطمئنم که در آینده بهتر خواهند شد.

تابش در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال این وجود دارد که سپاهان به لیگ دسته یک سقوط کند؟ گفت: مطمئن باشید چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، ابراهیم‌زاده کارش را بلد است و در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ، نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در پایان تصریح کرد: درست است که این روزها سپاهان نتایج خوبی کسب نمی‌کند، اما مطمئن باشید تا قبل از پایان لیگ به روزهای خوب بازخواهیم گشت و با یک برنامه‌ریزی دقیق، فصل آینده را با قدرت شروع خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان