جاهای دیدنی تهران/ دیزین

پیست اسکی دیزین مهم‌ترین پیست دیزی خاورمیانه است که از بازدید از آن پشیمان نخواهید شد! این پیست در ۷۴ کیلومتری شهر کرج واقع شده و اولین پیست اسکی بین‌المللی ایران است.

پیست دیزین

پیست اسکی دیزین مهم‌ترین پیست دیزی خاورمیانه است که از بازدید از آن پشیمان نخواهید شد! این پیست در 74 کیلومتری شهر کرج واقع شده و اولین پیست اسکی بین‌المللی ایران است.

در دیزین 23 پیست اسکی وجود دارد و از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت‌، فصل اسکی است. در تابستان هم اسکی روی چمن در این پیست انجام می‌شود. دیزین یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی دنیا است و در سایت تریپ‌ادوایزر در رتبه بیستم جاهای دیدنی تهران قرار گرفته است، هرچند که عملا این پیست دیگر در تهران نیست و در استان البرز واقع شده است.

یک گردشگر اهل ویگان انگلیس نوشته: «بازدید از دیزین تجربه‌ای دوست‌داشتنی بود. در اوج کوه‌های این پیست اسکی دوست‌داشتنی، یک هتل سنتی هست که نمایی عالی از پیست به شما می‌دهد. وقتی ما رفتیم برف کمی کم‌عمق بود اما تصور کنید که در زمستان این‌جا چقدر زیبا می‌شود.»

سسیلیا از امارات هم نوشته: «اگر اسکی‌باز حرفه‌ای هستید باید به این‌جا بروید! این‌جا یکی از 10 پیست اسکی برتر دنیاست. اما تنها یک هتل دارد (دو ساختمان) و انتخابتان کم است. استانداردش هم پایین است. در بالکن بسته نمی‌شد، توالت خراب بود، دوش آب می‌داد، در کمد آویزی نبود. اما آدم‌ها خیلی دوستانه رفتار می‌کردند!»
پیست دیزین

یک گردشگر هلندی هم نوشته است: «برف عالی. مردمی که دوستانه رفتار می‌کنند. قیمت غذا و نوشیدنی نزدیک به قیمت در اروپا است و تله‌کابین‌ها سریع نیستند. اما پیست خیلی زیبا است و این دو عیب را برطرف می‌کند. قطعا دوباره بازدید خواهم کرد.»

میراندا از سوئد که چند تصویر هم منتشر کرده نوشته است: «من و خانواده‌ام تجربه‌ای عالی در پنج روز اسکی در دیزین داشتیم. هوا شگفت‌انگیز بود، مردم خوش‌رفتار بودند، غذا و خدمات خوب بود، اسکی در همه‌جا بود، نما فوق‌العاده بود، و من واقعا دیزین را برای سفر اسکی با خانواده توصیه می‌کنم. پشیمان نخواهید شد.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان