جاهای دیدنی تهران/ پارک ملت

پارک ملت از دید کاربران سایت تریپ‌ادوایزر در رده نوزدهم دیدنی‌ترین جاهای تهران قرار گرفته است. این پارک در خیابان ولی‌عصر واقع شده و از جنوب به بزرگ‌راه نیایش، از شمال به ساختمان صدا و سیما و از غرب به مجموعه ورزشی انقلاب می‌رسد. پارک ملت که در سال ۱۳۴۵ تاسیس شده است، در ابتدا بیابان بود.

پارک ملت

پارک ملت از دید کاربران سایت تریپ‌ادوایزر در رده نوزدهم دیدنی‌ترین جاهای تهران قرار گرفته است. این پارک در خیابان ولی‌عصر واقع شده و از جنوب به بزرگ‌راه نیایش، از شمال به ساختمان صدا و سیما و از غرب به مجموعه ورزشی انقلاب می‌رسد. پارک ملت که در سال 1345 تاسیس شده است، در ابتدا بیابان بود.
پارک ملت

پارک ملت یکی از جاهای پرطرفدار تهران است و افراد بسیاری در طول روزهای هفته به آن‌جا می‌روند. همچنین گردشگران خارجی هم به سراغ این بوستان می‌روند. یکی از کاربران بلژیکی سایت تریپ‌ادوایزر در این باره نوشته: «از این پارک عالی نگه‌داری می‌شود و برای قدم زدن خوب است. حتی با کودکتان. یک باغ وحش کوچک و یک زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است. ما از تماشای منظره کوه‌ها لذت بردیم.»

یک گردشگر انگلیسی نوشته است: «محل اقامت ما جایی بود که تا این پارک می‌شد پیاده آمد. پس زیاد به آن‌جا می‌رفتیم. صبح‌ها برنامه ورزش همگانی در پارک برقرار است و می‌توانید مردم را ببینید که دور پارک راه می‌روند. اگر می‌خواهید تندرست بمانید دنبالشان بروید و تا جایی که دوست دارید راه بروید. در عصر تابستان به این پارک نروید. شب هم خیلی شلوغ است و خانواده‌ها و افراد جوان در پارک هستند. بدمینتون فوق‌العاده محبوب است و اگر زمین‌های بدمینتون پر باشد بازیکنان در هر جایی که بتوانند بازی می‌کنند؛ پس همه جا انتظار داشته باشید توپ بدمینتون از کنار شما رد شود. فروشندگان زیادی هستند که بلال را روی منقل زغالی کباب می‌کنند و می‌فروشند. بسیاری از شب‌ها فروشندگان صنایع دستی می‌آیند که می‌توانید خرید‌های ارزانی از آنها داشته باشید. یک زمین اسکیت هم هست که در شب‌ها خیلی محبوب است. زیاد شطرنج بازی می‌کنند و میزهای زیادی هم هست که وقت شب برای قدم زدن می‌رفتیم پر بودند.»
پارگ ملت

یک گردشگر هندی هم نوشته: «پارک خوبی برای رفتن است و افراد می‌توانند از تجهیزات فضای باز آنجا در میان ترافیک شدید تهران استفاده کنند! پارک یک کافه و جاهایی برای نوشیدنی دارد. این پارک همچنین بخشی از یک زمین گلف و یک باشگاه ورزشی است.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر