ماهان شبکه ایرانیان

مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد به بهره‌برداری کامل می‌رسد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: تمام بخش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد به بهره‌برداری کامل می‌رسد

محمد رجبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد 20 هزار مترمربع مساحت دارد، توضیح داد: این مرکز فرهنگی در سه بخش تکمیل شده است. بخش نخست آن محوطه است که 16 هزارمترمربع مساحت دارد. ساختمان اصلی نیز 3800 مترمربع مساحت دارد و در دو طبقه ساخته شده است.گالری‌های نمایشگاهی و سالن آمفی‌تئاتر در ساختمان اصلی جانمایی شده‌اند و در این بخش‌ها سوژه‌ها، اسناد و مدارک و آثار حجمی به نمایش درآمده است.

رجبی گفت: ساختمان اداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد هم 2750 مترمربع زیربنا دارد و در سه طبقه ساخته شده است. ساختمان مرکز اسناد، کتابخانه، مدیریت موزه و نمازخانه در این ساختمان قرار دارند. این بخش سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه تمام بخش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان تکمیل شده است به طور همزمان و به وسیله ویدئو کنفرانس در ایام دهه فجر همراه با سایر مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌ها به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. همچنین قرار است پیکر شهید گمنام در این مرکز به خاک سپرده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان