«زیدان» به فکر خرید یک دروازه‎بان/ گزینه‎های رئال را بشناسید

رئال مادرید در تابستان برای خرید یک دروازه‎بان اقدام خواهد کرد و سرمربی رئال برای این پست ۴ گزینه را مد نظر دارد.

«زیدان» به فکر خرید یک دروازه‎بان/ گزینه‎های رئال را بشناسید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات ژانویه امسال با وجود این که شرایط خوبی هم در زمین ندارد و نتایج خوبی کسب نکرده، فعالیت ویژه‎ای نداشت و حداقل آن طور که از این تیم انتظار می‌‏رفت بازیکنی را جابه‏‌جا نکرد. همین موضوع باعث شده تا متخصصان این طور برداشت کنند که این تیم درصدد است در تابستان فعالیت زیادی انجام دهد و بدون شک یکی از آن‌ها خرید یک دروازه‌‏بان است.

با وجود عملکرد نه چندان بد کیلور ناواس دروازه بان رئال، این باشگاه مدام برای خرید یک دروازه‎بان پافشاری می‏‎کند و در این مطلب به گزینه‎هایی که دارد اشاره می‏‌کنیم.

یکی از اصلی‏‌ترین و البته قدیمی‌‏ترین گزینه‎های رئال داوید دخئا، دروازه‎بان اسپانیایی منچستریونایتد است. او از گذشته زیر ذره‏‌بین رئال بوده و حتی یک بار به پیوستن به این تیم بسیار هم نزدیک شد.

دیگر گزینه این تیم تایبوت کورتوا، دروازه‎بان چلسی است که همواره نام او به عنوان آلترناتیوی برای دخئا مطرح بوده است، هرچند که رئال می‎داند برای جذب بازیکن از چلسی کار راحتی نخواهد داشت.

بعد از دو گزینه ذکر شده نام یان اوبلاک، دروازه‌‏بان فوق‎العاده اتلتیکومادرید هم مطرح شد و رئال مادرید می‌داند که مذاکره با همشهری‎اش برای جذب بازیکن از این تیم خیلی سخت نیست.

جدیدترین گزینه این تیم اما جانلوئیجی دوناروما است، دروازه‎بان نوجوان میلان که فراتر از حد انتظار ظاهر شده و بر خلاف تصورات اخیرا قراردادش را با این تیم تمدید کرده است. البته که مدیربرنامه او قراردادی تنظیم کرده که در آن شانس ترک میلان و پیوستن به تیمی که بخواهد زیاد است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر