برترین اپلیکیشن‌های اسکن کننده مدارک برای آیفون + دانلود

با تکنولوژی جدید استفاده شده در لنزهای دوربین آیفون‌های جدید و رزولوشن تصویر بسیار بالای آن‌ها شما می‌توانید اسناد و مدارک یا حتی تصاویر مختلف را اسکن کنید، با کیفیتی بسیار بالا! اپلیکیشن Scanner Pro یکی از برنامه‌هایی است که به شما در این مسیر کمک می‌کند

برترین اپلیکیشن‌های اسکن کننده مدارک برای آیفون + دانلود

در زندگی روزمره ممکن است بارها شرایطی ایجاد شود که نیاز به اسکن کردن مدارک یا داشتن فایل با کیفیت یک مدرک یا عکس داشته داشته باشیم. در بسیاری از مواقع دسترسی به یک اسکنر مقدور نیست و از طرفی زمانی که صرف اسکن کردن می‌شود آنقدر زیاد هست تا وجود یک روش نسبتا ساده‌تر بتواند به راحتی آن را جایگزین کند. تا مدت‌ها کاربران برای فرار از سختی‌ها و زمان‌بر بودن اسکن کردن مدارک با استفاده از دستگاه‌های مربوطه ازعکس گرفتن و سپس کراپ کردن تصویر به اندازه مورد نظر استفاده می‌کردند. اما با پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن‌ها امروزه شاهد وجود راهی بسیار ساده جهت اسکن کردن مدارک و تصاویر و تبدیل آن‌ها به فایل پیش روی ما قرار گرفته است. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید جزوات و مطالب، مدارک، کارت‌های شناسایی یا بیزینس کارت‌ها، تصاویر و… را اسکن کنید و فایل حاصل آنقدر از کیفیت بالایی برخوردار هست که عدم استفاده از پرینترها و اسکنرها چندان قابل تشخیص نباشد. البته اسکن کردن این روزها تنها به معنی تبدیل فایل فیزیکی به دیجیتالی نیست و کدهای تصویری مانند QR نیز برای شناسایی و استفاده نیاز به اسکن شدن دارند. در این مقاله به معرفی و بررسی برترین اپلیکیشن‌های اسکن کننده مدارک و مطالب برای سیستم عامل ios می‌پردازیم، اگر یکی از دارندگان تلفن‌ها یا محصولات کمپانی اپل هستید تا پایان همراه ما باشید.

Scanner Pro

تلفن هوشمند خود را تبدیل به یک اسکنر پرقدرت کنید

با تکنولوژی جدید استفاده شده در لنزهای دوربین آیفون‌های جدید و رزولوشن تصویر بسیار بالای آن‌ها شما می‌توانید اسناد و مدارک یا حتی تصاویر مختلف را اسکن کنید، با کیفیتی بسیار بالا! اپلیکیشن Scanner Pro یکی از برنامه‌هایی است که به شما در این مسیر کمک می‌کند. با استفاده از Scanner Pro به همراه قابلیت شناسایی خودکار محدوده / حاشیه مدارک می‌توانید به سادگی و به سرعت مدارک، جزوات، بلیط‌ها و دیگر فایل‌های فیزیکی خود را اسکن کنید و مجموعه‌ای از فایل‌های آنان را در تلفن هوشمند خود بایگانی کنید. علاوه بر قابلیت خودکار شناسایی حاشیه / قاب مدارک، Scanner Pro دارای قابلیت‌های دیگری مانند حذف سایه، مشکلات نورپردازی و دیگر عوامل خارجی که بررروی فایل نهایی تاثیرگذارند نیز هست. اپلیکیشن Scanner Pro با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

 


Adobe Scan

از مدارک فیزیکی تا رسیدن به نسخه دیجیتالی، با سرعت نور

اپلیکیشن Adobe Scan را به افرادی توصیه می‌کنیم که به دنبال تبدیل مدارک فیزیکی خود به فایل‌های دیجیتالی هستند. بوسیله Adobe Scan شما می‌توانید از انواع و اقسام مدارک، جزوات، بیزینس کارت‌ها، تخته‌های کلاس درس و… تصویربرداری کنید و درنهایت آن را تبدیل به یک فایل PDF کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Adobe Scan این است که شما می‌توانید مدارک یا متونی که به زبان انگلیسی هستند را با روشن کردن Text Recognition اسکن کنید و متن مورد نظر شما پس از اسکن کردن بصورت یک فایل PDF در اختیارتان قرار می‌گیرد که قابلیت ویرایش، اضافه کردن متن یا محتوای بیشتر یا حتی تصاویر و… کاملا در اختیار شما خواهد بود. شما می‌توانید برای اعمال تغییرات بیشتر برروی فایل اسکن شده آن را مستقیما وارد Adobe Acrobat Reader کنید تا بدین طریق آزادی عمل بیشتری داشته باشید و پس از آن نیز فایل مورد نظرتان را برروی Adobe Acrobat Cloud ذخیره کنید تا دسترسی و استفاده از آن به آسانی صورت گیرد. Adobe Scan امکان اسکن کردن سریع و باکیفیت را دراختیار کاربران قرار می‌دهد که با توجه به رایگان بودن آن برای دریافت از فروشگاه آیتونز، می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای بسیاری از کاربران محسوب شود.

 


WorldCard Mobile

جایگزینی برای حمل بیزینس‌ کارت‌های مختلف

شرایط مختلفی ممکن است شما را وادار به حمل یا به همراه داشتن عداد زیادی کارت‌های تبلیغاتی یا بیزینس کارت‌ها کند. طبیعیست که به همراه داشتن تعداد زیادی از این کارت‌ها مقدور نیست یا زحمتی اضافه است که چندان ظاهر خوشی ندارد. از طرفی نگهداری آنان و جلوگیری از گم شدن یا آسیب دیدن این کارت‌ها قسمتی دیگر از این ماجراست که باید به آن توجه کرد. خوشبختانه اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که در این شرایط به کمک شما می‌آیند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید حجم بالای کارت‌های تبلیغاتی یا بیزینس‌ کارت‌ها را مدیریت کنید و دیگر از این بابت نگرانیی برای شما وجود نداشته باشد. یکی از این اپلیکیشن‌ها WorldCard Mobile نام دارد که با قیمت 6٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است. بوسیله این اپلیکیشن می‌توانید کارت‌های مورد نظرتان را اسکن کنید و آنان را بصورت مخاطبین یا Contact ذخیره و نگهداری کنید. اطلاعات ذخیره شده می‌تواند شامل شماره تلفن، ایمیل، پیام کوتاه و… باشد. WorldCard Mobile را به افرادی توصیه می‌کنیم که از نگهداری بیزینس کارت‌ها عاجزند! و به دنبال راهی جهت بهتر مدیریت کردن آن‌ها هستند.

 


ScanBizCards

زمانیکه به یک اسکن کننده بیزینس‌ کارت‌های پرقدرت نیاز دارید

بوسیله ScanBizCards می‌توانید به سرعت و به راحتی بیزینس کارت‌ها را اسکن کنید. زمانیکه یک کارت به دستتان می‌رسد کافیست تلفن هوشمند خود را برداشته و از آن یک عکس بگیرید. اپلیکیشن ScanBizCards عکس گرفته شده را برای بررسی و ذخیره اطلاعات مفید آن اسکن می‌کند و سپس اطلاعات استخراج شده را در یک فایل مشخص بایگانی می‌کند. موتور پردازشی OCR قدرتمند و دقیق است و بیشتر کار لازم را انجام می‌دهد تا بدین وسیله شما نیازی به انجام کارهای دستی نداشته باشید و همه چیز با کمک اپلیکیشن انجام شود. استفاده از ScanBizCards ساده و رسیدن به نتیجه مطلوب توسط آن سریع است. شما می‌توانید ScanBizCards را با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


Scanbot Scanner

یک اسکنر تمام عیار

Scanbot یک اپلیکیشن اسکنر تمام عیار برای ios است که بوسیله آن می‌توانید بیزینس کارت‌ها، مدارک و مطالب، کدهای QR و بارکدها را اسکن کنید. فضای اپلیکیشن طراحی ساده و زیبایی دارد و شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های مختلف شخصی سازی که در آن تعبیه شده است به سادگی فضایی مطابق سلیقه خودتان ایجاد کنید. فایل‌های اسکن شده را می‌توانید در فضاهای اینترنتی مانند دراپ‌باکس و Evernote اپلود و بایگانی کنید یا بصورت مستقیم این فایل‌ها را از طریق SMS، ایمیل و دیگر اپلیکیشن‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. با خرید نسخه پرو اپلیکیشن برخی قابلیت‌های بیشتر برای شما باز می‌شود، اما می‌توانید Scanbot را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید و از قابلیت‌های پایه و کاربردی آن استفاده کنید.

 


Bakodo

اپلیکیشن جهت اسکن کردن بارکدها

برای مواقعی که نیاز به اسکن کردن بارکدها یا کدهای دو بعدی مانند QR یا Bidi پیدا می‌کنید Bakodo یک راه حل ساده و سریع است تا به شما کمک کند. کافیست دوربین تلفن هوشمند خود را به سمت بارکد یا کد مورد نظرتان بگیرید تا آن را اتوماتیک اسکن کند و اطلاعات لازم در خصوص آن را به شما نشان دهد. Bakodo یک اپلیکیشن ساده است که برای رفع نیازهای کوچک بسیار کاربردی خواهد بود. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر