ماهان شبکه ایرانیان

رئیس دانشکده علوم ارتباطات درگذشت رضا مقدسی راتسلیت گفت

رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه در پیامی درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت.

رئیس دانشکده علوم ارتباطات درگذشت رضا مقدسی راتسلیت گفت

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام تسلیت دکتر سیدوحید عقیلی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه به مناسبت درگذشت مرحوم رضا مقدسی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

او که دغدغه‌اش «رسانه تراز انقلاب اسلامی» بود.

رضا مقدسی روز جمعه سیزدهم بهمن ماه، ماه انقلاب اسلامی، در سن ٥٠ سالگی دار فانی را وداع گفت. زنده‌یاد رضا مقدسی دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت رسانه پس از تحمل چند سال مریضی و ادامه کار مدیریتی رسانه در سمت‌های اجرائی و مدیریتی رسانه‌های نوشتاری و دیداری و شنیداری از جمله دبیری سرویسی در روزنامه جام جم، قائم مقامی روزنامه همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر و مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیر مسولی روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز و البته فعالیت در بخش‌های گوناگون تحریریه صدا و سیما را به عهده داشت، کتاب مشترک خود با فرشاد مهدی‌پور را تحت عنوان «خبرگزاری‌های ایران» امسال به چاپ رساند.

اما دغدغه اصلی زنده‌یاد رضا مقدسی رسانه تراز انقلاب اسلامی بود. فی‌الواقع این مفهوم عنوان اصلی و دغدغه طولانی او در تمامی دوران خدمت پربار و صادقانه وی در رسانه‌ها و در دوران تحصیلی او در تدوین موضوع پایان‌نامه دکتری تخصصی مدیریت رسانه بود.

چندین جلسه طولانی با مرحوم مغفور رضا مقدسی در مورد موضوع و راه‌های وصول با عنایت به روش‌های تحقیق را پشت سر گذاشته و چندین بار به‌واسطه مبارزه با بیماری جلسات به تعویق افتاد ولی در مراحل تدوین فصل اول و دوم ادامه یافت تا اینکه پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری و البته کار مداوم امروز جان به جان آفرین تقدیم کرد.

و امروز هنوز دغدغه مرحوم مغفور رضا مقدسی بعنوان دل نگرانی اصلی وی در حوزه رسانه‌ها و ارتباطات یعنی رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی وجود دارد.

ضایعه درگذشت زنده یاد رضا مقدسی را به خانواده معزز ایشان و تمامی دوستان رسانه و ارتباطات تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان