اگر قسمتی از خانه گم یا مورد غفلت واقع شده باشد یا انرژی منفی ساطع کند، این موضوع در زندگی ساکنان آن بازتاب می‌یابد. سال جدید در راه است و بهترین فرصت برای شما فرا می‌رسد تا نفسی تازه به فضای زندگی خود بدمید و محیطی شاد، سالم و خوشایند را برای خانواده خود ایجاد کنید، و اینجاست که فنگ شویی به کمک شما می‌آید. اصل کلیدی فنگ شویی این است که ما در هماهنگی با محیط اطراف‌مان زندگی کنیم. هدف فنگ شویی رسیدن به تعادل در فضای زندگی و کار و به حداکثر رساندن درصد موفقیت در همه زمینه‌های زندگی است. اما ما چگونه می‌توانیم این فلسفه را در دکوراسیون منزل خود اجرا کنیم؟ در ادامه مطلب 8 راه برای دعوت انرژی مثبت به خانه با کمک فنگ شویی را بیاموزید.

  1. درب ورودی

درب ورودی خانه باید در بهترین وضعیت باشد، به خاطر اینکه نماینده ثروت است. برای جذب انرژی به داخل خانه خود، دو گلدان گل زیبا و دو منبع نور به دو طرف درب ورودی اضافه کنید. گیاهان همیشه ‌سبز مثل بوته‌های حجیم زیبا برای کنار درب مناسبند.

فنگ شویی

  1. راهروی ورودی

راهرو نماینده فرصت‌ها است، بنابراین آن را مرتب و خلوت نگه دارید تا انرژی بتواند در آن گردش کند. لباس‌ها و کفش‌ها را داخل کمدی دربسته قرار دهید. برای فعال کردن انرژی «چی» در راهرو، یک آینه زیبا و چند گل تازه را در آن قرار دهید. گل‌های تازه بلافاصله سطح انرژی فضا را بالا می‌برند.

فنگ شویی

  1. آشپزخانه

انرژی داخل آشپزخانه نماینده رشد و هارمونی روابط خانواده است. هیچ وقت سینک و اجاق گاز را مقابل یکدیگر قرار ندهید، زیرا برخورد بین آب و آتش ممکن است باعث بحث و مشاجره بین زوج شود. رنگ‌های داخل آشپزخانه هم بسیار مهم هستند. از فراوانی رنگ سیاه و قرمز دوری کنید.

محل قرارگیری اجاق گاز برای تغذیه و رشد خانواده مهم است. آن را زیر پنجره یا مستقیماً روبروی درب ورودی قرار ندهید.

فنگ شویی

  1. اتاق نشیمن

مطمئن شوید که مبلمانی که برای اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید نسبت مناسبی با ابعاد فضا دارد. هیچ دری را با مبلمان مسدود نکنید و مبل اصلی را پشت به دیوار قرار دهید تا به اعضای خانواده حس حمایت بدهد. برای فعال کردن انرژی ثروت، یک آباژور در گوشه اتاق ( به صورت مورب روبروی درب اتاق) قرار دهید.

فنگ شویی

  1. اتاق غذا خوری

اتاق غذاخوری فضای مهمی از نظر فنگ شویی است، زیرا فضایی را برای تمرکز بر روی چیزی که می‌خورید فراهم می‌کند. در فنگ شویی فضای اتاق غذاخوری با طحال ارتباط دارد که به عنصر زمین مربوط می‌شود، و در علم طب سنتی چینی به گوارش مرتبط است. برای بهینه سازی انرژی در این اتاق، یک آینه را روی دیوار قرار دهید تا میز غذا را انعکاس دهد. همچنین یک گلدان با گل‌های تازه روی میز بگذارید.

فنگ شویی

  1. اتاق خواب

برای داشتن خوابی آرام در اتاق خواب باید رنگی روشن و خنثی را انتخاب کرد و تخت خواب باید دارای تخته بالاسری باشد که پشتش به دیواری سخت تکیه دارد. بهتر است که تخت خواب در راستای درب ورودی نباشد. میزهای پاتختی را در دو طرف تخت قرار دهید تا از آن حمایت کنند. آباژورهایی زیبا و شمع‌های عطری را بر روی میزهای پاتختی قرار دهید تا انرژی رمانتیک فضا را زیاد کنند.

فنگ شویی

  1. حمام

حمام باید همیشه تمیز، با درهای بسته نگه داشته شود. این فضا جایی است که ممکن است انرژی را ازبین ببرد، بنابراین حتماً چند گیاه در آن نگه دارید.

فنگ شویی

  1. باغچه

باغچه جلویی خانه نماینده آینده شما است بنابراین مطمئن شوید که همیشه زیبا بماند. گل‌ها و گیاهان دوست‌داشتنی را همیشه مرتب در باغچه نگه دارید. اما باغچه حیاط پشتی نماینده سلامتی و ثروت برای ساکنان است، بنابراین همیشه آن را در وضعیتی مناسب نگه دارید. دیوار یا پرچین‌ها را باید همیشه سالم نگه دارید تا از خانواده حمایت کنند.

فنگ شویی

اگر به دانستن درباره اصول فنگ شویی در دکوراسیون داخلی علاقه دارید، این مطالب را بخوانید: