ماهان شبکه ایرانیان

باحضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور؛

فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان افتتاح شد

سمنان - فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در سمنان به بهره برداری رسید.

فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان همزمان با 9 مرکز فرهنگی دیگر در سطح کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

همزمان با این برنامه 9 مرکز فرهنگی دیگر در سطح کشور افتتاح می شوند.

احداث پارک موزه دفاع مقدس سمنان در هشت هزار و 300 متر مربع زیربنا

استاندار سمنان در این مراسم با بیان اینکه مراحل ساخت پارک موضوع دفاع مقدس استان از سال 88 آغاز شد، گفت: این باغ موزه در زمینی به متراژ 12هزار متر مربع احداث شده است.

سید شهاب الدین چاووشی بیان کرد: زیر بنای پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان، هشت هزار و 300 متر مربع بوده و تا کنون 30 میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه شده است.

وی افزود: دو ظرفیت ویژه می تواند ضرورت این پارک موزه دفاع مقدس را در استان سمنان، توجیح کند، نخست وجود سه هزار شهید دفاع مقدس در این استان و دیگر عبور سالانه 20میلیون زائر رضوی از کریدور تهران-مشهد که قطعاً می تواند ظرفیتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار سمنان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین نسل جوان انقلاب اسلامی، گفت: بازدید خانواده ها و دانش آموزان و به خصوص نونهالانی از نسل چهارم انقلاب از این مجموعه قطعاً می تواند دارای برکات فراوانی باشد.

چاووشی همچنین بیان کرد: استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید گلگون کفن نشان داد با شهادت و ایثار بیگانه نیست لذا ایجاد چنین زیرساختی می تواند نمادی بر ایستادگی مردم شهید پرور استان سمنان باشد.

در این مراسم گزارشی از نحوه ساخت و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس عنوان شد.

همزمان با این مراسم، مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را در استان‌های فارس، یزد، ‌اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و مازندران، نیز افتتاح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان