رئال مادرید؛ از بهترین دنیا تا بدترین تاریخ باشگاه

رئال مادرید که در سال ۲۰۱۷ یکی از موفق‏‎ترین دورانش را تجربه کرده بود حالا در شرایط بحرانی قرار دارد، تا اندازه‎ای که این تیم را می‎توان بدترین تیم تاریخ این باشگاه نامید.

رئال مادرید؛ از بهترین دنیا تا بدترین تاریخ باشگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، اگر تیم فوتبال بارسلونا در دیدار یکشنبه بتواند اسپانیول را در دربی کاتالونیا شکست دهد، فاصله‌‏اش با رئال مادرید به امتیاز 21 می‏‎رسد، به این دلیل که این تیم در دیدار مقابل لوانته دو امتیاز دیگر از دست داد.

رئال هرگز در تاریخ لیگ چنین فاصله‎ای با آبی و اناری‌ها نداشته است، هرچند که این تیم یک بار 21 امتیاز از اتلتیکومادرید عقب بوده است. به همین دلیل است که این رئال را می‌‏توان بدترین تیم تاریخ باشگاه نامید، حداقل در مقایسه با بارسلونا این طور است.

اما نکته عجیب این است که این تیم به تازگی توانسته بود برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شود، در واقع 2017 بهترین سال در تاریخ این تیم بوده است و توانستند 5 عنوان کسب کنند.

شاید به همین دلیل هم هست که به سختی می‎توان این افت سطح را باور کرد و به همین دلیل هم هست که به دنبال پیدا کردن مقصر از بین بازیکنان، مربیان و مدیران هستند.

17 بازی از بازی‌‎های لیگ مانده و البته که سفیدپوشان امید زیادی به موفقیت در لیگ ندارند، در جام حذفی هم حذف شدند و حالا همه تمرکز زیدان روی رسیدن به لیگ قهرمانان دور آینده و موفقیت در این دور آن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر