ماهان شبکه ایرانیان

بچه ها منتظر پخش «بازی کنیم بخندیم» باشید

مجموعه «بازی کنیم بخندیم» که به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل رازانی در ۲۶ قسمت ۴ الی ۵ دقیقه ای با تکنیک عروسکی تک فریم ساخته شده به زودی از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

بچه ها منتظر پخش «بازی کنیم بخندیم» باشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، ابوالفضل رازانی درباره مجموعه «بازی کنیم بخندیم» گفت: برای تولید این مجموعه 3800 بازی بومی و محلی ایرانی مورد بازخوانی، دسته بندی موضوعی، ادغام و ترکیب شده است. برخی از بازی های مشابه نیز مورد بررسی قرار گرفته که چکیده آن در 26 بازی کار شده است و تقریبا تمامی بازی های کودکان ایرانی در آن دیده می شوند.

وی بیان کرد: شعرهای این مجموعه حتی الامکان برپایه ریتم و قالب بازی های سنتی نوشته و اجرا شده تا بتواند علاوه بر توضیح نحوه بازی، کماکان در چهارچوب بازی های ایرانی بماند.

رازانی اظهار کرد: تعداد زیادی عروسک، لباس و فضای کار با توجه به ویژگی های مناطق گوناگون ایران، مخصوص این مجموعه طراحی و ساخته شده اند.

عوامل این مجموعه عبارتند از انیماتور و کارگردان فنی: آرش رازانی، شعر: منوچهر کریم زاده و شادی رازانی، با همکاری: علی احمدی، بیژن خوشخرام، حمید آقاربیع، نگار خدامی، شهره خوری، لیلا آهنگ، حمید پوربهرامی، حسن زارع، رضا خجسته، نیما دبیر زاده، ریحانه انصاری، یاسمین حاج ناصر، هیوا علیقلی و نیکی رازانی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان