ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

بازگشایی بازارچه سیف سقز یکی از مطالبات اصلی مردم است

سقز – نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بازگشایی بازارچه سیف را یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم در این منطقه عنوان کرد.

بازگشایی بازارچه سیف سقز یکی از مطالبات اصلی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیگلری شامگاه شنبه در جریان دیدار استاندار کردستان با مردم روستای سوته شهرستان سقز، بیان کرد: رونق بازار سقز با بازگشایی بازارچه سیف امکان‌پذیر است و انتظار می رود که این مهم به عنوان یکی از مطالبات اصلی و جدی مردم در این منطقه مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.

وی گفت: بازگشایی بازارچه سیف از مطالبات به حق این مردم است چرا که اجرایی کردن این مهم سبب می‌شود بازار سقز رونق بگیرد و زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه تنها شهرستان مرزی که فاقد بازارچه است شهرستان سقز است و امید است هرچه سریع‌تر این مهم تحقق یاب و بازارچه سیف نیز بازگشایی شود.

فرماندار ویژه سقز نیز در جریان برگزاری این نشست، مهمترین مطالبه مردم شهرستان سقز را بازگشایی بازارچه مرزی سیف عنوان نمود و گفت: برای رفع محرومیت های بخش سرشیو، اعتبارات بیشتری را به این منطقه اختصاص خواهیم داد.

زاهد شمس الهی از روحانیون منطقه نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، خواستار استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی، استفاده از ظرفیت های مرزی و نیز بازگشایی بازارچه سیف برای رفع محرومیت ها شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان