انتقاد کارشناسان از انتخاب پرس

«پوچتینو» گزینه مناسبی برای هدایت رئال نیست

کارشناس اسکای اسپرتس معتقد است پوچتینو مربی خوبی است، اما گزینه مناسبی برای هدایت رئال مادرید و جانشینی زین‎الدین زیدان نیست.

«پوچتینو» گزینه مناسبی برای هدایت رئال نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد و فرم ضعیف تیم فوتبال رئال مادرید در روزهای اخیر باعث شده یک بار دیگر نام گزینه جانشینی زین‎الدین زیدان که برجسته‎ترین آن هم مائوریسیو پوچتینو، سرمربی حال حاضر تاتنهام است، مطرح شود.

مدتی است که صحبت از پیوستن احتمالی هری کین به رئال مادرید مطرح است و گفته می‎شود شاید او دوباره و این بار در رئال مادرید با پوچتینو همکار شود.

اما نظر گریم ساونس، کارشناس اسکای اسپرتس چیز دیگری است. او معتقد است رئال مادرید حداقل به خاطر نداشتن جام‌های زیاد نباید به پوچتینو فکر کند.

درست است که پوچتینو در تاتنهام کارش را به خوبی انجام داده است، اما این که از گزینه‌های جانشینی زیدان است نشان می‌دهد که این تیم به خاطر کمبود گزینه‌ها این مربی را انتخاب کرده است.

زین‎الدین زیدان دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ در دو سال اخیر کسب کرده است و این استانداردی است که رئال مادرید به آن نیاز دارد. اما پوچتینو نمی‎تواند آن گزینه‎ای باشد که برای رئال مناسب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر