ماهان شبکه ایرانیان

یادواره شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت خون شهدا امروزه هیچ کشوری و دشمنی جرأت نزدیک شدن به منطقه و ایران اسلامی را ندارد.

یادواره شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد

به گزارش ایسنا،سردار حسین دقیقی در یادواره شهدای صنعت نفت گچساران افزود: شهدا انقلاب را بیمه و درخت تنومند آن را با خون خود آبیاری کرده‌اند و به برکت خون شهدا امروزه هیچ کشوری و دشمنی جرأت نزدیک شدن به منطقه و ایران اسلامی را ندارد. خون‌های شهدا بیش از هزاران ناو و جنگنده‌های آمریکایی را به لرزه در آورده است و دشمن می‌داند گزینه نظامی نه روی میز، بلکه زیر میز آنها هم چاره ساز نیست چون ایران اسلامی در تمام مراحل نشان داد که با اتحاد و هدایت رهبر فرزانه انقلاب توانسته از تمام مسیرهای سخت با اقتدار عبور کند.

سردار دقیقی بیان کرد: ملت ایران اسلامی سختی کشید و مقاومت کرد اما کم نیاورد و روی پای خود ایستاد و دست خدا بر سر این ملت است.این ملت برای کشورش خون داده است و امروز دشمن با ظرافت در حال کار کردن علیه ایران اسلامی است.ما در مقابل دشمنان باید توصیه‌های امام خامنه‌ای را جدی گرفته‌ایم تا بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش ولی عصر (عج) برسانیم.انقلاب ما در دنیا با سرعت در حال پیش رو است اما دشمنان ما با بر جسته کردن برخی از مشکلات سعی بر اجرایی کردن اهدافشان دارند.

یادواره 31 شهید صنعت نفت گچساران با قرائت پیام آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان و مهندس بیژن عالی‌پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در گچساران برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان