آیت الله کعبی در گفتگو با مهر:

گسترش تنفر از آمریکا پژواک صدای انقلاب اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تنفر از آمریکا و استکبار جهانی به پژواک صدای انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.

گسترش تنفر از آمریکا پژواک صدای انقلاب اسلامی است

آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب ا سلامی گفت: انقلاب اسلامی از جنس انقلاب انبیاء بود که تحقق جامعه توحیدی و ایفای نقش اثرگذار در تربیت انسان، تعمیق ارتباط معنوی با خدا و تحقق آزادی و کرامت انسانی، برابری و برادری ساخت امت واحده و در نهایت معنابخشی به حقیقت زندگی انسان از اهداف این نهضت بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آمد تا اهداف متعالی اسلامی را در حیات انسانی محقق کند، افزود: در حقیقت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی یک انقلاب تمدن ساز شد. انقلابی که از جنس انقلاب انبیاء و تمدنی بود، نقطه آغاز آن 22 بهمن سال 57 شد.

آیت الله کعبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه های ناب محمدی از ایران برای مبارزه با جبهه استبداد، استکبار و استعمار سر برآورد و امتداد آن امروز در حال شکل گیری است. به طوری که ملت ایران همچنان یکپارچه و با هر سلیقه ای در صحنه از این نهضت حمایت می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب های تمدن ساز همواره دشمنان قدار و حساب شده ای دارند، ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب همواره صهیونیسم بین‌المللی و آمریکا ودنباله روهای آنها تلاش کردند تا این انقلاب را از بین ببرند و توطئه های سهمگین داخلی و بین‌المللی علیه انقلاب طراحی کردند اما همه این توطئه ها شکست خورد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم هر قدر انقلاب اسلامی به سمت جلو پیش رفته عمق توطئه ها و پیچیدگی ها علیه آن بیشتر شده است اما بعد از گذشت 4 دهه شاهد اقتدار منطقه ای و بین‌المللی این نهضت امام خمینی هستیم و وجود زیرساخت های توسعه و پیشرفت مبنایی برای حرکت به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی – انسانی مهیا شده است.

آیت الله کعبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی امتداد یافته و امروز احیاء هویت انسانی، تلاش برای بازسازی امت اسلامی، حرکت به سمت پیشرفت و عدالت با شتاب بیشتر در ایران و الگوپذیری در منطقه مبارزه با استبداد جهانی، تلاش برای تعمیق مردم سالاری، پشتیبانی از مقاومت اسلامی و تنفر ازآمریکا و استکبار جهانی به پژواک صدای انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در 4 دهه گذشته دستاوردهای بسیاری در عرصه داخلی و بین‌المللی داشته ایم، تصریح کرد: شاید بتوان در رأس دستاوردهای داخلی به رهایی از دیو استبداد و استعمار و سیاست های شیطانی آمریکا، تحقق آزادی و کرامت انسانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امروز این کشور و این نظام متعلق به ملت است و ملت در سرنوشت خود دخالت می کنند عنوان کرد: توسعه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ملت ایران با حضور همیشگی خود در صحنه به آن دست یافته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر