ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده انتظامی گلستان:

امنیت کشور مرهون صلابت نیروهای مسلح است

گرگان - فرمانده انتظامی گلستان از نیروهای مسلح به عنوان مستحکم ترین و باصلابت ترین ابزار نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد.

امنیت کشور مرهون صلابت نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان عصر دوشنبه در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: نظام عزیز ما از هر نظر نادر و ویژه است و باید از نعماتی که به واسطه پیروزی انقلاب برخوردار شده ایم خداوند را شاکر باشیم.

سردار جاویدان افزود: وجود ارزشمند ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی از جمله نعمت هایی هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شدند.

وی با اشاره به حدیثی از امام اول شیعیان گفت: امام علی (ع)، نیروهای مسلح را عزت دین، زینت زمامداران و مایه امنیت برای مردم عنوان کرده است که این صفات در نیروهای مسلح ما به وضوح مشخص و متجلی است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح، مستحکم ترین و باصلابت ترین ابزار حکومت و فراجناحی هستند و هیچ امنیتی جز با صلابت آنان تحقق نمی یابد.

فرمانده انتظامی گلستان با مقایسه شرایط قبل با بعد از انقلاب بیان کرد: امریکا و رژیم طاغوت تلاش بسیاری کردند تا مانع پیروزی انقلاب شوند اما با درایت و مدیریت امام راحل و همراهی مردم، هدف آنها ناکام ماند.

سردار جاویدان ادامه داد: دشمن گمان می کرد پس از چندی، انقلاب از مسیر اصلی منحرف و یا ساقط شود اما از آنجایی که انقلاب ما الهی بود، با قدرت به مسیرش ادامه داده است.

وی با اشاره به ریشه های اختلاف و دشمنی امریکا با ایران گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی بر پایه ظلم ستیزی و ترویج اسلام و ارزش های دینی است و منافع حیاتی امریکا 180 درجه با ما متفاوت است.

وی ادامه داد: تا زمانی که انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل شود، راهبرد و سیاست ما تغییر نخواهد کرد و چنانچه سیاست امریکا نیز تغییر نکند، اختلافات ما با آنها باقی خواهند ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان