مرسدس بنز کلاس A در راه آمریکا با موتور قدرتمند‌تر و جدید!

شرکت مرسدس بنز روز جمعه جزئیات جدید‌ترین نسخه پیش رو هاچ بک کلاس A ۲۰۱۹ که اواخر سال جاری وارد بازار‌های جهانی خواهد شد را منتشر ساخت

مرسدس بنز کلاس A در راه آمریکا با موتور قدرتمند‌تر و جدید!

شرکت مرسدس بنز روز جمعه جزئیات جدید‌ترین نسخه پیش رو هاچ بک کلاس A 2019 که اواخر سال جاری وارد بازار‌های جهانی خواهد شد را منتشر ساخت. متاسفانه برای علاقه مندان آمریکایی خودرو‌های هاچ بک، این خودرو پنج در وارد خاک ایالات متحده نخواهد شد اما طبق اظهارات مطبوعاتی مرسدس بنز کانادا ورژن سدان محدود به آمریکا این خودرو به همراه یک موتور توربو ارتقا یافته که کمی قدرتمند‌تر است به بازار خودرو آمریکا راه خواهد یافت.

مرسدس بنز کانادا تایید کرده است که هاچ بک کلاس A همراه با موتور 2 لیتری این لاین چهار سیلندر توربو شارژ M260 به بازار عرضه خواهد شد. این دقیقا همان موتور بکار رفته در مدل سدان محدوده به آمریکا این خودرو است که با تولید قدرت اضافی 13 اسب بخاری دارای برتری نسبت به موتور CLA با خروجی قدرت 221 اسب بخار می‌باشد. این جذابیت اضافه موتور چهار سیلندر توربو کلاس A را بیشتر از هر زمان دیگری به موتور چهار سیلندر استفاده شده در مدل C300 کنونی با 241 اسب بخار قدرت و گشتاور 273 پوند فوتی، نزدیک می‌کند. گشتاور اوج در موتور M260 به همان شکلی که در موتور M270 مدل CLA بود دست نخورده باقی مانده و برابر 258 پوند فوت می‌باشد. در شرایط واقعی، خروجی موتور دو لیتری توربو جدید این خودرو که به سیستم دیفرانسیل جلو این خودرو پنج در وارد می‌شود قادر است سرعت این خودرو را در 6٫2 ثانیه به صد کیلومتر در ساعت رسانده و تا سرعت اوج 130 مایل بر ساعت ادامه دهد.

کمپانی مرسدس بنز در کانادا این هاچ بک کامپکت را در دو حالت دیفرانسیل جلو و جفت دیفرانسیل به فروش می‌رساند پس در نتیجه می‌توان پس رونمایی از جزئیات رسمی این خودرو چهار در توسط این شرکت، چنین گزینه‌هایی را برای مدل سدان نیز انتظار داشت. صرف نظر از نیرو پیشران، قدرت تولید شده توسط موتور قدرتمند این خودرو از طریق یک سیستم انتقال قدرت دو کلاج هفت سرعت خودکار به چرخ‌ها انتقال می‌یابد. در حالیکه هیچ گونه جزئیاتی در رابطه با قیمت گذاری هر دو خودرو در دسترس نیست می‌توان انتظار داشت که در هنگام ورود این خودرو به بازار ایالات متحده در پاییز امسال، شاهد قیمت پایه کمتر از 30٫000 دلار باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر