با کمک نمایندگی ستاد دیه استان تهران

۴۶ نفر از زندانیان اسلامشهری آزاد شدند

از ابتدای سال جاری تاکنون،۴۶ نفر از زندانیان اسلامشهری، با تلاش کارشناسان این نمایندگی و کمک‌های خیرین، بانک‌های عامل و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آزاد شده‌اند.

46 نفر از زندانیان اسلامشهری آزاد شدندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شهردار اسلامشهر اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون،46 نفر از زندانیان اسلامشهری، با تلاش کارشناسان این نمایندگی و کمک‌های خیرین، بانک‌های عامل و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آزاد شده اند.

حسین طلا گفت: زندانیان آبرومندی که مرتکب جرایم عمد نشده و دارای سابقه ارتکاب جرم و محکومیت کیفری نیستند و از طرفی بدلیل تنگدستی، استطاعت پرداخت دیه یا بدهی را ندارند، از این خدمات برخوردار می‌گردند.

خزانه دار نمایندگی ستاد دیه استان تهران و عضو هیأت امناء ادامه داد: 46 نفر از مددجویان اسلامشهری، در مجموع 48 میلیارد و 160 میلیون و 379 هزار ریال به شکات بدهکار بودند که با تلاش نمایندگی ستاد دیه و بخشش حدود سه میلیارد و 350 میلیون ریال از سوی طلبکاران و دریافت وام و کمک‌های ویژه آزاد شدند.

وی افزود: از این تعداد 44 مرد بودند که به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه حوادث رانندگی و یا کار، مهریه، نفقه و نیز دو نفر زن با جرم غیرعمد بدهی مالی در زندان به سر می‌بردند.

شهردار اسلامشهر همچنین تأکید کرد: کمک‌های ما برای آزادی چنین زندانیان معسری آثار مثبتی هم برای خانواده‌های آن‌ها دارد؛ زیرا آنان در کنار تلاش برای حفظ آبرو، به دلیل مشکلات مالی و فقر، بیشتر از دیگران در معرض آسیب‌های احتمالی اجتماعی هستند.

طلا در پایان با تقدیر از نیکوکاران حامی ستاد و نیز عملکرد کارکنان ستاد دیه در جذب کمک‌های مردمی و آزادی زندانیان نیازمند با جرایم غیر عمد، گفت: این ستاد آمادگی دارد گزارش آزادی زندانیان واجد شرایط را به خیرین اعلام نموده، آنان را از نتیجه کمکشان مطلع نماید.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان