ماهان شبکه ایرانیان

آشنایی با سرویس های تخفیف گروهی ایرانی

چانه زدن در هنگام خرید کردن همیشه یکی از عادات ما ایرانی‌ها بوده است

چانه زدن در هنگام خرید کردن همیشه یکی از عادات ما ایرانی‌ها بوده است. حالا چه بهتر که خود فروشنده این تخفیف‌ها را بدون چک و چانه زدن در اختیار ما قرار دهد. در چند سال اخیر با توجه به توسعه‌ی فضای وب در کشور شاهد ظهور وب‌سایت‌ها و سرویس‌هایی هستیم که اقدام به ارائه‌ی تخفیف‌های گروهی کسب و کارهای ایرانی روی بستر وب می‌کنند. این اقدام آن‌ها باعث شده تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول و خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنند و از تخفیف‌های بسیار مناسب آن بهره‌مند شوند.

در این مطلب قصد نداریم به بررسی شیوه‌ی کسب و کار این سرویس‌ها بپردازیم، بلکه نیت این بوده تا ببینیم کدام یک از این سرویس‌ها خدمات بهتر، متنوع‌تر و قابل اطمینان‌تری را برای بانوان و خانواده‌های ایرانی ارائه می‌کنند.

ارائه‌ی این فهرست با اعلام کاندیداهای بهترین وب‌سایت‌های ایرانی در جشنواره وب امسال مصادف شد و تعدادی از اسامی‌ای که در این فهرست مشاهده خواهید کرد جزو بهترین‌ سرویس‌ها در حوزه‌ی کاری خودشان، یعنی تخفیف‌های گروهی هستند.

نت برگ

1- نت‌برگ

نت‌برگ یکی از اولین سرویس‌های تخفیف گروهی در ایران است. همین موضوع سبب می‌شود تا نت‌برگ، تبدیل به یکی از متنوع‌ترین سرویس‌های تخفیف در ایران شود. تنوع خدمات و کالاهایی که در نت‌برگ ارائه می‌شود خیلی زیاد است، از همه مهم‌تر این‌که این تخفیف‌ها تقریباً در اکثر شهرهای بزرگ کشور نیز وجود دارند.

نت برگ

پس انتخاب‌های شما بسیار متنوع خواهد بود، مواردی مثل: رستوران، کافی‌شاپ، سلامتی و پزشکی و البته سالن‌های آرایشی و زیبایی. در مورد خود تخفیف‌ها هم باید گفت با موارد بسیار جالبی مواجه خواهید شد که تا 90٪ روی خدمات خود تخفیف می‌دهند.

اگر می‌خواهید بدانید که چطور باید از این سرویس‌ها استفاده کرد باید بگوییم تنها کاری که شما باید بکنید این است که کوپن مورد نظر را از وب‌سایت خریداری کنید و با ارائه‌ی این کوپن به فروشگاه مورد نظر، از تخفیف اعلام شده بهره‌مند شوید.

نت‌برگ سایت کاملی دارد و از همه جالب‌تر وجود اپلیکیشن‌های این سرویس برای موبایل‌های هوشمند است.

تخفیفان

2- تخفیفان

یکی دیگر از سرویس‌های پرسابقه‌ی تخفیف در کشور وب‌سایت تخفیفان است که تنوع خدمات قابل قبولی دارد. یکی از نکات منحصر‌به‌فردی که در مورد تخفیفان به چشم می‌خورد، وجود تخفیف‌های گسترده برای مراکز اقامتی و هتل‌هاست که تخفیفان را برای انتخاب یک سفر ارزان قیمت بسیار مناسب می‌سازد.

تخفیفان

نکته‌ی جالب در مورد تخفیفان این است که موسسان این وب‌سایت خانم نازنین دانشور است که خود این مسئله می‌تواند معیاری برای خانم‌ها باشد تا از این کارآفرینان حمایت کنند.


مستر تخفیف

3- مستر تخفیف

مستر تخفیف یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های تخفیف برای خانم‌هاست که البته بی‌دلیل هم نیست! مستر تخفیف یکی از معدود سرویس‌هایی است که به ارائه‌ی کالاهای تخصصی مرتبط با بانوان می‌پردازد. 

بزرگ‌ترین عیبی که مستر تخفیف دارد این است که تخفیف‌هایش فقط شامل سه شهر تهران، اصفهان و اهواز است. 

تخفیف باران

4- تخفیف باران

تخفیف باران یکی از سرویس‌های جدید در این حوزه است. دلیل حضور این سرویس در فهرست ما وجود خدمات متنوع آن، مخصوصاً در حوزه‌ی آرایشی، زیبایی و سلامت است که می‌دانیم چقدر برای خانم‌ها مهم است.

این تنها نکته‌ی مثبت در مورد این سرویس نیست! شما حتی می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را درست مثل یک فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین با تخفیف‌های فوق‌العاده خریداری کنید.

بیمه مارکتینگ

5- بیمه مارکتینگ

برخلاف نام این مجموعه، خدمات آن‌ها مربوط به بیمه نیست! خدمات این سرویس، تخفیفی تخصصی بر روی خدمات زیبایی، پزشکی و دندان‌پزشکی است.

شما با پرداخت یک مبلغ سالانه می‌توانید از تخفیف‌های مراکز تحت قرارداد با این سرویس بهره‌مند شوید. خدمات بیمه مارکتینگ در اغلب شهرهای بزرگ ایران وجود دارد.

کلام آخر

احتمالا شما هم با این نظر موافقید که تخفیف گرفتن در هر خریدی وسوسه‌کننده است. از طرف دیگر، استفاده از تخفیف‌های این سرویس‌ها، می‌تواند نوعی سرگرمی برای پیدا کردن تجربه‌های نو، مخصوصاً رستوران‌های جدید باشد!

همیشه چانه بزنید حتی به صورت آنلاین!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان