قالیباف در مراسم افتتاح پروژه منطقه ۸ مطرح کرد؛

عده ای غیر منصفانه از شهرداری تهران انتقاد می کنند/ افتتاح باغ کتاب در آینده نزدیک

شهردار تهران گفت: عده ای که چندین دهه برای این کشور انجام وظیفه نکردند حالا در جایگاهی نشسته اند و غیر منصفانه از شهرداری تهران انتقاد می کنند.

عده ای غیر منصفانه از شهرداری تهران انتقاد می کنند/ افتتاح باغ کتاب در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم آیین افتتاح و بهـره برداری از 29 پروژه فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه ٨ که امروز (شنبه) در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، با بیان اینکه 90 میلیارد تومان برای 29 پروژه منطقه 8 هزینه شده است، اظهار داشت: همه نیروها تلاش کردند که از خدمت به مردم غافل نشوند.

وی افزود: به دنبال آنیم که از خدمت رسانی به مردم غفلت نکنیم چرا که شهرداری تهران تنها یک سازمان خدماتی نیست و در موضوعات اجتماعی هم باید به مردم خدمت کند.

شهردار تهران تأکید کرد: هرگاه توفیق خدمت در کنار آیت الله مجتبی تهرانی یکی از علمای بزرگ این کشور را داشتم همیشه از من درخواست داشتند که در کنار تمام وظایفی که دارم از موضوع تبلیغ و ترویج دین غافل نشوم.

قالیباف ادامه داد: وی همیشه به بنده می گفتند که شما در مقابل دین مردم مسئول هستید به همین دلیل سعی کردیم در همه ابعاد مختلف بدون دخالت در زندگی مردم به کمک زندگی آنها بیاییم.
 
 
 در حال تکمیل/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر