رضاوند: متاسفانه ما دیده نمی‌شویم/ دایی نفر اول فوتبال ایران است

بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید خیلی از بازیکنان این تیم مستعد حضور در تیم ملی هستند.

رضاوند: متاسفانه ما دیده نمی‌شویم/ دایی نفر اول فوتبال ایران است

آرش رضاوند مدافع تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با شرایط کنونی این تیم اظهار کرد: اوضاع تیم خوب است و بچه‌ها همه سر حال هستند. شرایط خوب است اما باید خیلی از این بهتر باشد. از ابتدا هدف ما این بود که جز پنج تیم اول لیگ برتر باشیم. که با تلاش کل مجموعه امیدواریم تا پایان فصل به هدفمان برسیم.

او ادامه داد: هدف ما کسب سهمیه جام قهرمانان آسیا نبوده است. تیمی که بخواهد کسب سهمیه کند نیاز به یک برنامه ریزی طولانی مدت دارد و باید خیلی حرفه عمل کند. تیمی که بخواهد به آسیا برود نباید بازیکن زیادی از دست بدهد. همچنین آن باشگاه باید به تعهداتش عمل کند و همه امکانات را مهیا کند.

این بازیکن سایپا در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای تلاش برای رسیدن به تیم‌ملی داری گفت: من تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی برسم اما متاسفانه ما دیده نمی‌شویم و بازی‌های تیم سایپا را صداوسیما خوب پوشش نمی‌دهد. بیشتر نگاه‌ها به پرسپولیس و استقلال است. ما در تیممان خیلی بازیکن‌های مستعدی برای حضور در تیم ملی داریم اما متاسفانه دیده نمی‌شویم.

رضاوند در باره‌ مقدار پرداختی باشگاه سایپا به بازیکنان گفت: امیدوار شرایط پرداختی‌های ما بهتر شود.

این بازیکن در خصوص شرایط سایپا در جدول لیگ برتر گفت: سایپا کمی بدشانسی هم آورد. در پنج بازی در دقیقه 90 گل خوردیم و امتیاز از دست دادیم. مشکلات داوری هم خیلی به ما ضرر زد. حداقل 8-9 امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم. خدا را شکر تا این جا آمدیم. یک بازی شش امتیازی با ذوب آهن پیش‌رو داریم. البته همه بازی‌های ما سخت است. بازی آسانی اصلا وجود ندارد چرا که فاصله‌ امتیازی تیم‌ها بسیار کم است.

او درباره کارکردن با علی دایی هم گفت: هر کسی دوست با او کار کند. به نظرم علی دایی در فوتبال، نفر اول ایران است.

تیم فوتبال سایپا هم‌اکنون با 35 امتیاز در رده چهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر