هوآوی P۲۰ به زودی با دوربین ۴۰ مگاپیکسل سه‌گانه معرفی می‌شود

بار دیگر، هوآوی چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد اما نه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸!

هوآوی P20 به زودی با دوربین 40 مگاپیکسل سه‌گانه معرفی می‌شود

بار دیگر، هوآوی چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد اما نه در کنگره جهانی موبایل 2018!

هوآوی تصمیم دارد از تلفن‌های هوشمند جدیدش در سری احتمالی پی 20 پرده‌برداری کند؛ تلفن‌های هوشمندی که از پرچمداران این برند به شمار می‌روند و قرار است دوربین منحصربه‌فرد سه‌گانه داشته باشند.

طبق اسنادی که رولند کوانت در توییتر فاش کرده است هوآوی به زودی سه تلفن هوشمند با مدل‌های پی 20، پی 20 پلاس (جانشین پی 10 و پی 10 پلاس) و مدل مقرون به صرفه پی 20 لایت معرفی می‌کند.

گفته‌ها حاکی از آن است که هوآوی از نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2018 برای پرده‌برداری از محصولات جدیدش استفاده نمی‌کند بلکه می‌خواهد آنها را در یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی که  27 مارس (7 فروردین) در پاریس برگزار می‌کند به نمایش گذارد.

بنا بر ادعای انجمن توسعه‌دهندگان XDA، سری پی 20 هوآوی با سیستم عامل اندروید 8٫1 که جدیدترین نسخه است وارد بازار خواهند شد. این نسخه از اندروید در دسامبر 2017 عرضه شده و خیلی با نسخه قبلی خود تفاوت ندارد. آن طور که از شواهد پیداست در این نسخه از سیستم عامل اندروید اوریو، API شبکه‌های عصبی گنجانده شده و از همین رو برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان می‌توانند از قابلیت‌های ویژه و جالب واحد پردازش عصبی (NPU) در تراشه کرین 970 بیشترین بهره را در توسعه برنامه‌های کاربردی ببرند.

با این که شایعات بسیار زیادی مبنی بر عرضه سری پی 20 هوآوی در سال جدید منتشر شده اما آنچه در واقع می‌بینیم ایجاد وب سایت رسمی هوآوی برای مدل پی 11 است! بدین ترتیب، هنوز مطمئن نیستیم که این مدل در آخر چه نامیده می‌شود. از آنجا که در سال 2017 مدل پی 10 عرضه شد و در سال 2016 نیز شاهد معرفی پی 9 بودیم، بعید نیست که این سری جدید پی 11، پی 11 پلاس و پی 11 لایت نام گرفته باشند. لازم به ذکر است که هوآوی به تازگی نام تجاری پی 11 را ثبت کرده است.

پرچمداران سری پی 20 یا پی 11، طبق آنچه تا کنون گفته شده است، به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شوند. اسناد درز کرده حکایت از آن دارد که این گوشی می‌تواند با وضوح 40 مگاپیکسل عکس‌های فوق‌العاده با کیفیت و بی‌نظیری ثبت کند. این دوربین که ساخت شرکت لیکا است نیز بر پایه هوش مصنوعی خواهد بود تا تجربه عکاسی بهتری را برای کاربران فراهم کند.

شایعات دیگر نشان می‌دهد که سری جدید پرچمدار هوآوی نمایشگر تمام‌صفحه‌ دارد که به احتمال زیاد بی شباهت به نمایشگر آیفون 10 نخواهد بود.

با تمام مشخصاتی که از این محصول جدید و پرچمدار هوآوی در زمینه دوربین و هوش مصنوعی گفتیم، آیا می‌توان به این نتیجه رسید که هوآوی پی 20 یا پی 11 رب‌النوع تصویربرداری در صنعت تلفن همراه به شمار می‌رود؟

با ما همراه باشید تا خبرهای بیشتری را در مورد محصولات جدید و آتی هوآوی بشنوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان